بازدید 5442
۵
سوژه

صعود ناراحت کننده فوتسال ایران در جام جهانی!

شاگردان ناظم الشریعه می توانستند با پیروزی در این دیدار به عنوان تیم دوم صعود کنند و در بازی ای به مراتب راحت تر به مصاف تایلند بروند اما تساوی سه - سه با تیم چند ملیتی آذربایجان، برزیل را رقیب کشورمان کرد که قطعا این بازی به مراتب سخت تر از بازی با تایلند خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 19 September 2016
تیم ملی فوتسال کشورمان با مساوی مقابل آذربایجان به عنوان تیم سوم گروه خود به دور بعد جام جهانی صعود کرد و باید مقابل برزیل بازی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان ناظم الشریعه می توانستند با پیروزی در این دیدار به عنوان تیم دوم صعود کنند و در بازی ای به مراتب راحت تر به مصاف تایلند بروند اما تساوی سه - سه با تیم چند ملیتی آذربایجان، برزیل را رقیب کشورمان کرد که قطعا این بازی به مراتب سخت تر از بازی با تایلند خواهد بود.

صعود ناراحت کننده تیم ملی فوتسال به دور بعد جام جهانی!

ملی پوشان ایران ابتدا دو بار از حریف پیش افتادند و حریف هر دو بار بازی را به تساوی کشاند. سپس آذربایجانی ها گل سوم را زدند و ملی پوشان کشورمان با یک حرکت زیبا بازی را سه - سه کردند اما پنج نفره کردن نفرات ایران توسط سرمربی هم سبب زدن گل چهارم نشد و نهایتا ایران که می توانست با تایلند روبرو شود، در دور بعد باید به مصاف تیم قدرتمند برزیل برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چرا صعف بازی و مربی گیری و مدیریت تیممون را با اظهار ناراحتی از رودرروی با برزیل میخواهیم بپوشانیم؟
متاسفانه مدیران این مملکت چون جوابگو نیستند و جز ذخایر حساب می شوند همینه...کاش کشورهای دیگه توان مالی داشتند حقوق های نجومی بدهند و کمی فرار ذخایر داشته باشیم بجای فرار مغزها....ببینید چه بر سر فوتسال آوردن...
مینوشتیدحذف شدیم وخلاص تاکی میخواهیم توبادچهارمی جهان مایلی کهن بخوابیم معلوم نیبست بیاییدهمت کنیدکمی به روزشویدضررنمیکنیدوباعث خوشحالی ملت فوتسال دوست میشوید..
این چند ملیتی بودن تیمها هم بهانه خوبی شده برای باختهای افتضاح
فقفط آذربايجان
برچسب منتخب
# نتایج انتخابات # انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات