بازدید 4492

تابو برگزاری کنسرت در دولت روحانی شکسته شد

امروز برای خوش خدمتی، کسی از روحانی تعریف نمی کند و به مخالف وی فحش نمی دهد، منش روحانی این نیست که جامعه را به سمت حق کشی و پاچه خواری ببرد.
کد خبر: ۶۳۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 13 October 2016
به گرازش خبرگزازی خانه ملتسهیلا جلودار زاده، نماینده اصلاح طلب مجلس دهم درباره تاکید چهره های اصلاح طلب مبنی بر حمایت از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: آقای روحانی تا امروز کاری نکردند که نقض مطالبات اصلاح طلبان باشد، در مسیر این مطالبات حرکت کردند، امکان چند صدایی به جامعه دادند و سعی کردند انتخابات سالم برگزار شود و مهندسی انتخابات را نفی کردند و به مردم سالاری امکان رشد می دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: روحانی در زمینه اقتصادی هم مخالف با انحصار و در حال تحقق خصوصی سازی است و این موارد با مطالبات اصلاح طلبان همخوانی دارد.
 
وی ادامه داد: زندانیان سیاسی آزاد شدند و از همه مهم تر استبداد و چاپلوسی و زورگویی را با رفتارهای خود مهجور کردند، امروز برای خوش خدمتی، کسی از روحانی تعریف نمی کند و به مخالف وی فحش نمی دهد، منش روحانی این نیست که جامعه را به سمت حق کشی و پاچه خواری ببرد.


جلودارزاده تصریح کرد: با توجه به جمیع این مسائل ایشان شایسته ترین فردی هستند که در دور دوم نیز می توانند کشور را هدایت کنند.


این نماینده مجلس دهم در خصوص طرح برخی مباحث درباره حمایت اصلاح طلبان از گزینه ای که رگ و ریشه اصلاح طلبی ندارد، تاکید کرد:اصلاح طلبی، ارث پدر و  غنیمت سیاسی نیست بلکه جریانی ملی و مذهبی است و برای ما شیعیان از زمان امام حسین(ع) شروع شده است .


پول هایی با منشاء نامعلوم در اختیار تخریب دولت روحانی قرار گرفته است


جلودارزاده همچنین تاکید کرد:با پول ها و هزینه های زیاد و مبهمی دولت روحانی در حال تخریب است اما مردم حقیقت را از کلمات و از رفتارهای آقای روحانی می فهمند و رسانه ها هم این وظیفه دارند تا برای اینکه دوباره به روزگار گذشته دچار نشوند کمک کنند تا دوباره به آن برهه باز نگردد

روحانی تابو برگزاری کنسرت را شکست


این نماینده مجلس درباره میزان تحقق وعده های فرهنگی دولت روحانی گفت: ممکن است روحانی موفق نشده باشد در موضوع کنسرت ها به صورت ایده آل عمل کند اما تابو آن در دولت یازدهم شکسته شد.


وی تاکید کرد: من چند روز پیش در کنسرت خانمی در شهر تهران شرکت کردم، کار شروع شده است و همه هدف ما برگزاری کنسرت نبوده است.


روایت جلودارزاده از نظر حضرت امام (ره) درباره موسیقی


جلودارزده همچنین تصریح کرد:حضرت امام (ره) در مورد موسیقی فرمودند موسیقی حلال است که پیام آن غالب باشد، ما نمی توانیم به خاطر سلیقه های عده ای امر حلالی که پیام رسان است و روح ها را تلطیف می کند بایکوت کنیم.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: روحانی شروع معقول و منطقی و خردمندانه ای را با کمترین تلفات داشته است، حتی سعی کردند انسانیت را در مورد کسانی که پیش از این شرایط نامناسب کرده بودند رعایت کنند و آن ها فرصت گرفتند که بازگردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات