بازدید 6161

نماینده کلیمیان:جنگ ایران علیه اسرائیل خودکشی است

به گفته رسانه‌های صهیونیستی، «سیامک مره صدق» نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با بخش انگلیسی زبان «رادیو اسرائیل» مصاحبه کرده است.
کد خبر: ۶۳۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 30 October 2016
به گفته رسانه‌های صهیونیستی، «سیامک مره صدق» نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با بخش انگلیسی زبان «رادیو اسرائیل» مصاحبه کرده است.
 
 به گزارش فارس، طبق ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با یک رسانه صهیونیست مصاحبه کرده است.

بنابر ادعای تایمز اسرائیل، «سیامک مره صدق» در مصاحبه با «رادیو اسرائیل» گفته است: «ایران خواهان شروع یک جنگ علیه اسرائیل نیست چون آنها می‌دانند هر کسی که در خاورمیانه جنگ را شروع کند، (در واقع) دارد خودکشی می‌کند».

بنابراین گزارش، وی در مصاحبه با بخش انگلیسی زبان این رسانه رژیم صهیونیستی گفته است که از نظر او رهبران ایران «برای اجتناب و پرهیز از جنگ با اسرائیل، به اندازه کافی سالم و عاقل» هستند.

بنابر ادعای تایمز اسرائیل، این نماینده مجلس شورای اسلامی ایران ادامه داد: «از زمان امضای توافق سال گذشته هسته‌ای، روابط بین ایران و اسرائیل با ثبات‌تر از هر زمان دیگری است».

 وی گفت: «دو یا سه سال قبل من درباره نتانیاهو مشکوک و ظنین بودم. من فکر می‌کنم که او برای آغاز یک جنگ، به اندازه کافی دیوانه است اما امروز، شرایط جهان پس از توافق بهتر شده و خاورمیانه باثبات‌تر است».

سیامک مره صدق در ادامه مصاحبه با این رسانه صهیونیستی تاکید کرده که در شرایط کنونی، جنگ امر محتملی نیست.

اظهارات تازه منسوب به نماینده کلیمیان ایران در حالی منتشر شده که او خرداد ماه سال گذشته در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفته بود: «من مطمئنم که اسرائیل جرأت انداختن یک دانه سنگ هم به ایران ندارد.»

مره صدق افزود: از نظر امنیتی شروع هر درگیری در منطقه که یک طرفش ایران باشد، بدون شک چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند، این‌قدر اسرائیل آسیب‌پذیر است.

به نظر می‌رسد سخنانی که تایمز اسرائیل به مره صدق نسبت داده، با سخنان سال گذشته او در مصاحبه با فارس تناقض دارند.

تیتری که تایمز اسرائیل برای معرفی مصاحبه به‌کار برده چنین است: «نماینده یهودی ایرانی: تهران می‌داند که جنگ با اسرائیل خودکشی است.»


تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات