بازدید 3059

راه اندازی ۹۰ گیت ورود و خروج در چذابه و شلمچه

در دو مرز شلمچه و چذابه بیش از ۹۰ گیت ورود و خروج زائران را راه اندازی کردیم که در حال حاضر ۵۰ گیت فعال است.
کد خبر: ۶۳۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 08 November 2016
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در دو مرز شلمچه و چذابه بیش از ۹۰ گیت ورود و خروج زائران را راه اندازی کردیم که در حال حاضر ۵۰ گیت فعال است.
 
به گزارش مهر، سردار محمدرضا اسحاقی اظهار کرد: این زیارت اربعین در حقیقت مانور محبان اهل بیت است که از سراسر دنیا افرادی در آن حضور دارند. حرکت اربعین اصلا شیعه و سنی ندارد و همه کسانی که به اهل بیت ارادت دارند به این سفر می روند.

وی ابراز امیدواری کرد: تمهیدات خوبی برای برگزاری مناسب اربعین حسینی اندیشیده شده و در دو مرز شلمچه و چذابه بیش از ۹۰ گیت را راه اندازی کردیم. در حال حاضر ۵۰ گیت فعال است و در صورت نیاز ۴۰ مورد دیگر را نیز وارد مدار می کنیم.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: بحث های ترافیکی را داریم که تمهیداتی اندیشیده شده و جاده جدید چذابه از روز سه شنبه زیر بار ترافیک می رود.

سردار اسحاقی بیان کرد: پارکینگ هایی را در نزدیکترین نقطه به مرز یعنی حدود پنج کیلومتری با مساحتی بالغ بر ۵۰ هکتار در مرز چذابه تدارک دیدیم.

وی عنوان کرد: تمهیدات دیگری برای بحث ترافیک، ایمنی مسافران و رعایت مقرارت توسط رانندگان اندیشیده شده تا زائران با سلامتی کامل در مرز حضور پیدا کرده و به زیارت بروند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با اشاره به اینکه مواکبی در مرز حضور دارند و عمده مردم به پذیرایی از زائران حسینی می پردازند، گفت: سرویس های ایاب و ذهاب عمومی تمهید شده و این مرز روان و خوب است و زائران به راحتی در حال تردد هستند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان