بازدید 5157

تمهیدات ترافیکی راهور برای پیاده‌روی اربعین در تهران

با توجه به برگزاری مراسم معنوی پیاده روی در تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، پلیس راهور تهران بزرگ به منظور نظم دهی در مسیر این پیاده روی تمهیدات ترافیکی را فردا (یکشنبه) اعمال خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 19 November 2016
رئیس مرکز اطلاع سانی پلیس راهور از اجرای تمهیدات ترافیکی همزمان با اربعین حسینی در سطح پایتخت به ویژه در محدوده میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ مراد مرادی در تشریح این خبر، اظهارداشت: با توجه به برگزاری مراسم معنوی پیاده روی در تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، پلیس راهور تهران بزرگ به منظور نظم دهی در مسیر این پیاده روی تمهیدات ترافیکی را فردا (یکشنبه) اعمال خواهد کرد. 
 
وی ادامه داد: سه مسیر اصلی این پیاده روی که با نام جاماندگان از کربلا برگزار می شود از میدان امام حسین (ع) آغاز و در ادامه از میدان جمهوری اسلامی و حرم امام زاده حسن (ع) عبور می کنند. 
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: به دلیل پیش بینی تردد قابل توجه شهروندان از تمامی نقاط شهر به محدوده های اعلام شده و لزوم برقراری ایمنی تردد عابران، پلیس راهور تدابیر و اقدامات ویژه ای را به منظور ارائه تسهیلات لازم و تامین ایمنی برای عبور و مرور شرکت کنندگان در این مراسم را اجرا می کند. 
 
وی یادآور شد: پلیس راهور تهران بزرگ ماموریت دارد با استفاده از امکانات در اختیار و اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب نسبت به برقراری نظم و ایمنی عبور و مرور و ایجاد تسهیلات ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اقدام کند. 
 
مرادی تاکید کرد: در روز اربعین حسینی (ع) ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در آماده باش کامل بوده و از تمامی نیروهای صف، ستاد و لجستیک دراین برنامه استفاده می شود. 
 
مسیرهای سه گانه مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) تهران بزرگ بدین شرح است: 
 
مسیر شماره1 : از مبدأ میدان امام حسین علیه السلام ـ خیابان هفده شهریور ـ میدان شهدا ـ میدان خراسان ـ میدان شوش ـ خیابان فدائیان اسلام ـ سه راه ورامین ـ میدان شهرری ـ حرم مطهر(پایان مسیر) است. 
 
مسیر شماره2 : از مبداء میدان جمهوری اسلامی، بزرگراه نواب، آذربایجان، میدان 9دی ،میدان بهمن، تقاطع بعثت رجایی به جنوب و پل صارمی، میدان نماز به جنوب ، میدان غیبی به جنوب، میدان فرمانداری به جنوب، میدان ساعی به شرق، بلوار مدرس حرم حضرت عبدالظیم حسنی(ع). 
 
مسیر شماره3 : از مبداء امام زاده حسن (ع)، خیابان امین الملک، خ قزوین، میدان 9 دی، میدان بهمن، تقاطع بعثت رجایی رجایی به سمت جنوب و پل صارمی، میدان نماز به سمت جنوب، میدان غیبی به سمت جنوب، میدان فرمانداری به سمت جنوب، میدان ساعی به سمت شرق، بلوار مدرس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع). 
 
مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) با نام جاماندگان از کربلا از ساعت 7 صبح روز فردا (یکشنبه) از مسیرهای تعیین شده به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز می شود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار