بازدید 24243

اکران فیلمِ سینمایی کارگردان فعال در شبکه جم منتفی شد

مهدی مظلومی پس از جدایی برخی بازیگران از این شبکه ماهواره‌ای و بازگشت شماری از ایشان به ایران، اشخاصی که جم جدا شده بودند را «مفت خور» خوانده و با ادبیات زننده‌ای به آنها حمله کرده بود.
کد خبر: ۶۴۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 21 November 2016
اکران فیلمِ سینمایی کارگردان فعال در شبکه جم، منتفی شد
با وجود آنکه فیلم «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» در نوبت اکران قرار داشت، پس از تذکرات داده شده، اکران این فیلم به واسطه جنس فعالیت‌هایی که کارگردان این اثر سینمایی در چند سال اخیر انجام می‌دهد، منتفی شد؛ واکنشی که جدی‌ترین عکس العمل رقم خورده در قبال همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان تاکنون بوده است.
 
به گزارش «تابناک»؛ فیلم «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی مسعود ردایی دو سال ساخته شد. مظلومی پس از ساخت این فیلم سینمایی، ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و به ساخت تله‌فیلم و سریال برای شبکه ماهواره‌ای جم مشغول شد و گروهی از بازیگران و عوامل فنی ایرانی را نیز برای پروژه‌هایش جذب کرد.
 
بدین ترتیب همان گونه که دور از انتظار نبود، «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» اکران نشد و در نهایت پس از آنکه مسعود ردایی تهیه کننده این فیلم تأکید کرد که اشتباه کارگردان اثر ارتباطی با او ندارد و عدم اکران این فیلم به معنای از دست رفتن سرمایه‌اش خواهد بود، مسئولان تصمیم گرفتند، این فیلم را در نوبت اکران قرار دهند و در همین چارچوب قرار بود در روزهای پیش روی، شاهد اکران این فیلم سینمایی باشیم.
 
در روزهای اخیر، حجت الاسلام و المسلمین منصوری، معاون دادستان و بازپرس ویژه پرونده شبکه ماهواره‌ای جِم، با اشاره به برنامه ها، اهداف و فعالیت های این شبکه، تأکید نمود که همکاری برخی بازیگران و مجریان ایرانی با این شبکه و تبلیغ فیلم ها و کالاهای ایرانی در شبکه مذکور را به نوعی همکاری با شبکه های معاند نظام دانست که واجد وصف مجرمانه است.
 
اکران فیلمِ سینمایی کارگردان فعال در شبکه جم، منتفی شد
 
معاون دادستان و بازپرس ویژه پرونده شبکه ماهواره‌ای جِم در ادامه تأکید کرد: «مسئولان نباید به چنین تولیدکننده هایی خدمات دهند و سازمان صدا و سیما نیز نباید چنین افرادی را به کار گیرد و یا فیلم های قبلی و فعلی آنان را به نمایش گذارد» و بدین ترتیب، بحث اکران فیلم «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به میان کشیده شد و گمان رفت که احتمالاً با توجه به تذکرات مطرح شده، اکران این فیلم منتفی خواهد بود.
 
این گمانه‌نی امروز تأیید شد و غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش، با اشاره به مصوبات جلسه امروز این شورا گفت: «فیلم سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی به دلیل حضور کارگردان این فیلم در شبکه جم فعلاً اجازه اکران ندارد» و فیلم سینمایی «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی جایگزین فیلم مظلومی در گروه سینمایی زندگی شد.
 
مهدی مظلومی پس از جدایی برخی بازیگران از این شبکه ماهواره‌ای و بازگشت شماری از ایشان به ایران، اشخاصی که جم جدا شده بودند را «مفت خور» خوانده و با ادبیات زننده‌ای به آنها حمله کرده بود.
 
کمدی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» داستان سه مأمور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند؛ اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبه رو می شوند که برنامه های آن ها را به هم می ریزد. در این فیلم سینمایی و امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، مجید صالحی، برزو ارجمند، سحر قریشی و حمید لولایی نقشه آفرینی کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
بهتر که فیلمی از شریفی نیا پخش نشه
برخوردهای سلبی، به هیچ عنوان درست نمی باشد. آزموده را آزمون چرا؟! برخورد باید فردی که اشتباه کرده است را متنبه کند، این کار سوق دادن این کارگردان به فعالیت بیشتر در خارج از کشور می باشد و به هر پیشنهادی در تنگنا، ممکن است برای ساخت فیلم جواب مثبت دهد. البته از اینکه فیلمی که آقای شریفی نیا! در آن بازی می کند، نمایش نمی دهند جای تشکر دارد.
خودت مفت خوری مظلومی! که با تلویزیون ایران و پول این مملکت، اسمِ نصف و نیمه ای برای خودت دست و پا کردی .....................
از برخی بازیگران و کارگردان فیلم پیداست که اثری به شدت آبدوغ خیاری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
آب دوغ خیاری رو خوب اومدی
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
سلام دوست عزیز
من به واسطه نزدیکی محل زندگیم با لوکیشن فیلم چندین مورد از سکانس های آن را دیدم.واقعا عالی است و جزو بهترین فیلم های کمدی این چند ساله.
تهییه کننده بیچاره چه گناهی کرده! دادستانی باید پول تهییه کننده رو پرداخت کنه بعد اکران رو متوقف کنند. در ضمن اکران کنند، اسم کارگردان رو حذف کنند خوب!
به بقیه چه ربطی دارد حالا رفته که رفته فیلمو چرا نباید پخش کرد مگر فقط ااون صاحب و مالک اثر است البته جای شکرش باقی که شریفی نیا هست مشکلی ندارد
یعنی چه؟سریال کیمیا در شبکه سه یادتان هست؟آن خانم خارجی که با یک ایرانی ازدواج کرده و در این فیلم هنر پیشه یکی از نقش های فیلم بود و بی حجاب سکانسهای خارج از ایران را بازی کرد و بعد به ایران آمد و حالا دارد در ایران زندگی می کند و برنامه خندوانه هم آمد و کلی تشویق شد.آن بی حجاب بازی کردن و ....چی بود که هیچ کس چیزی نگفت و این برخورد با بازیگرهای رفته به ترکیه چیه؟یا اون درست بود و این غلط یا این غلط هست و اون درست بود.فکر نمی کنید اینجوری جم بیخودی بزرگ میشه؟
چرا هیچ کس تعریفی درست و مشخص از معاند ارایه نمیکند؟
طبق چه خط کش و معیاری شبکه ای معاند است؟
اقا جان پس تهیه کننده چی؟؟؟؟؟/اثر مال تهیه کننده هستش نه کارگردان
والا من که تا الان هیچ حرکت مخالف نظام و سیاسی در شبکه جم ندیده ام. میشه مسئولینی که بارها به این مورد اشاره کرده اند مثالی بیاورند؟
این هم از عجایب زمان ماست که پخش سریالهای تولید شده توسط این فرد ان هم برای چندمین بار از سیمای جمهوری اسلامی ان هم از شبکه قم ان هم پس از حضور ایشون در جم بلا اشکال است ولی پخش قیلمی که همه سرمایه اش توسط شخص دیگریست که مدتها قبل از ورود ایشان در جم تولید شده امروز توقیف میشود به نظر شما با این کار چه کسی را تنبیه و جریمه میکنید ایا اندکی اندیشیده اید که سرمایه گذار این کار با چه خسرانی مواجه خواهد شد ایا او باید علم غیب میداشت تا نیت خوانی کند و به کارگردانی که چندین وچند سریال یرای سیمای جمهوری اسلامی تولید کرده اطمینان نکند و کار ندهد.شما را بخدا اندکی انصاف داشته باشید و با منطق قضاوت کنید نه با تحریکات خناسان و حسودانی که متاسفانه در این وادی بیشمارند
فیلمی که مهدی مظلومی کارگردانش باشه و شریفی نیا و امین حیایی بازیگرش!!! چه شود!!! بهتر که اکران نشه...
جذب حداکثری و دفع حداقلی معنی اش این است؟؟؟ با این کار فقط شرایط را برای همه فرزندان این مرز و بوم سخت میکنیم ، با تکیه به رافت اسلامی می توان به جذب همه کسانی که به هر دلیل از کشورمان فاصله گرفته اند کمک کنیم ، ضمن اینکه به نظر من آقای مظلومی حداقل در تغییر شرایط سریال های این شبکه نقش داشته و خانواده ها با دغدغه کمتری پای نمایش سریال های این شبکه می نشینند.
بیچاره تهیه کننده فیلم که سرمایه اش به باد رفت وگرنه مظلومی که احتمالا دستمزدش رو گرفته قبلا.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی