بازدید 14389
۱

وصیتنامه بانوی شهید حادثه حله

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۴۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 05 December 2016
اشاره: تشییع و خاکسپاری دوتن از شهدای حادثه تروریستی حله یعنی شهیدان صدیقه رزاق پناه و فرزندش شهید محمد نوری منش با حضور مردم و مسئولان دزفول برگزار شد. 

این دو شهید در همایش اربعین سیدالشهدا(ع) همراه با خیل عظیم جمعیت به زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام شتافتند و در این مسیر به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
این بانوی نیکوکار و مومن، چند روز قبل از عزیمت به کربلای حسینی، با  عشق به حضرت سیدالشهدا (ع) وصیتنامه زیبای خود را نگاشت که تقدیم می گردد. 

بسم الله الرحمن الرحیم

يا الله، يا محمد(ص)، ياعلي، يا فاطمة زهرا، يا حسن، يا حسين، يا علي، يا محمد، يا جعفر، يا موسي، يا علي، يا محمد، يا علي، يا حسين، يا مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف)
خدايا چگونه وصيت نظامه بنويسم در حالي كه سراپا گناه و معصيت و سراپا تقصير و نافرمانيم اگر چه از رحمت و بخشش تو نااميد نيستم ولي ترسم از اين است كه نيامرزيده از دنيا بروم، رفتيم خالص نباشد.
و پذيرفته درگاهت نشوم. يا رب العفو. خدايا نميرم در حالي كه از ما راضي نباشي. اي واي كه سيه روي خواهم بود. خدايا! چقدر چقدر دوست داشتني و پرستيدني هستي! هيهات كه بفهميم!
يا اباعبدالله شفاعتم كن آه چقدر شفاعت لذت بخش است. چقدر آرامش خوبي به إنسان دست مي دهد.

إنسان آماده باشد برأي ديدن رَبّش! ولي چه كنم كه تهي دستم. خدايا تو قبول كن !
عزيزانم اگر شبانه روز شكر گزار خدايا باشيم برأي همه نعمتهايش هنوز كم است. آگاه باشيم وسوسه شيطان فريبمان ندهد. از خطر وسوسه هاي دروني و دنيا پرستي بر حذّر باشيم.
صدق نيت و خلوص در عمل تنها چاره ساز است.
عزيزانم هميشه بياد خدا باشيد و دستورها خدا را عمل كنيد. أهميت زياد به نماز اول وقت و دعاها و مجالس ياد اباعبدالله و شهدا بدهيد كه رَآه توشه و سعادت آخرت است و فرزندان خود را همانگونه كه اسلام ميخواهد تربيت كنيد. رَآه امام حسين و حضرت زينب را بروند ، سرباز امام زمان(عج) باشند.

از خداوند رحيم طلب عفو و بخشش ميكنم و از همه دوستان و آشنايان و عزيزانم اگر حقي گردنم دارند طلب آمرزش مي كنم.
اين مختصر را برأي رفع تكليف و تعيين خط مشي برأي باز ماندگان و برحسب وظيفه شرعي نوشتم. 

مرا فراموش نكنيد.

دوستدار شما: رزاق پناه ٢٠ ٨ ١٣٩٥ مصادف با ١٠ صفر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
درود بر این بانوی شهیده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر