قلعه‌نویی‌مانع‌فوتبالیست‌شدن‌ستاره‌فوتسال

کد خبر: ۶۴۷۳۰۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 10 December 2016
|
3886 بازدید
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان می گوید امیر قلعه نویی صلاح ندید او به دنیای فوتبال ورود کند.
به گزارش تابناک ورزشی، پس از درخشش تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی کلمبیا و کسب مقام سوم این تورنمنت، حسین طیبی به تیم قدرتمند غیرت قزاقستان پیوست. روندی که برخی فوتسالیست ها برای ورود به دنیای فوتبال در سر می پرورانند را نیز طیبی برای خود داشت، اما یک مربی سرشناس مانع از این کار او شد.
طیبی درباره اینکه آیا تا به حال به فکر این افتاده‌ای که فوتبال بازی کنی؟ گفته: «قبلاً فوتبال بازی می‌کردم، در برخی از زمان‌ها هم به این فکر افتادم اما وقتی با چند نفر مشورت کردم آنها می‌گفتند این کار اشتباه است، وقتی شما شرایط خوبی در فوتسال دارید و ملی‌پوش هستید اشتباه است که به یک‌باره رشته خود را عوض و بخواهید از صفر شروع کنید. حتی چند بار هم در این مورد با امیر قلعه‌نویی مشورت کردم، امیرخان به من لطف دارد و بعضی مواقع با هم صحبت می‌کنیم. ایشان هم صلاح ندید و گفت شرایطت در فوتسال خوب است و همان جا ادامه بده.»
وی سپس در پاسخ به این سوال که پس استقلالی هستی؟ گفته: «استقلالی نه. من نمی‌گویم استقلالی‌ام ولی خیلی خیلی امیرخان را دوست دارم و به او احترام می‌گذارم.»
قلعه‌نویی مانع از فوتبالیست‌شدن ستاره فوتسال 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟