بازدید 5301
قیمت نفت

قیمت آتی نفت آمریکا با بالاترین میزان بسته شد

با فرا رسیدن کریسمس و تعطیلات سال نو، قیمت نفت خام آمریکا در بالاترین میزان خود در 17 ماه گذشته بسته شد، هرچند این قیمت به خاطر در انتظار بودن بازار برای مشاهدۀ عملکرد اوپک و اینکه چگونه کاهش تولید نفت را طبق برنامه ریزی صورت گرفته مدیریت می کند، و همچنین از آنجا که انتظار می رود لیبی تولید نفت خود ر افزایش دهد، رشد کمی داشته است.
کد خبر: ۶۵۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 24 December 2016
با فرا رسیدن کریسمس و تعطیلات سال نو، قیمت نفت خام آمریکا در بالاترین میزان خود در  17 ماه گذشته بسته شد، هرچند این قیمت به خاطر در انتظار بودن بازار برای مشاهدۀ عملکرد اوپک و اینکه چگونه کاهش تولید نفت را طبق برنامه ریزی صورت گرفته مدیریت می کند، و همچنین از آنجا که انتظار می رود لیبی تولید نفت خود ر افزایش دهد، رشد کمی داشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، امروز قیمت آتی نفت خام برنت بین الملل با 11  سنت افزایش 55.16 دلار معامله شد، این در حالی ست که معاملۀ آتی نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 7 سنت افزایش، بشکه‌ای 53.02 دلار صورت گرفت.

قیمت آتی نفت آمریکا با بالاترین میزان بسته شد

در حالی که قیمت آتی نفت آمریکا بالاترین قیمت پایان روزی را از ژوئیه 2015 تجربه کرد، روز جمعه با تغییرات اندکی پیش از تعطیلات کریسمس بسته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم