بازدید 2936
حرف مردم/

به فکر حل مشکلات مردم باشید نه بازی‌های سیاسی!

در این بخش از صفحه انتخابات سایت تابناک بنا داریم نظرات، دیدگاه ها، انتقادات و در مجموع حرف مردم در ارتباط با انتخابات، افراد، کاندیداها و گروه های سیاسی را بدون دخل و تصرف منتشر کنیم. لذا نظراتی که به صورت کارشناسانه، منطقی و به دور از توهین به افراد و گروه های سیاسی باشد، عینا در این بخش منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 04 January 2017

در این بخش از صفحه انتخابات «تابناک» بنا داریم نظرات، دیدگاه ها، انتقادات و در مجموع حرف مردم در ارتباط با انتخابات، افراد، کاندیداها و گروه های سیاسی را بدون دخل و تصرف منتشر کنیم. لذا نظراتی که به صورت کارشناسانه، منطقی و به دور از توهین به افراد و گروه های سیاسی باشد، عینا منتشر خواهد شد.

«تابناک» صرفا منتشر کننده نظرات مردمی در خصوص مسائل انتخاباتی است و انتشار این مطالب به معنی تائید و یا رد موضوعات مطرح شده نیست.

 اسدی از گرگان:

آقایان سیاستمدار لطفا کمی دست از بازی های سیاسی بردارید و به فکر مردم باشین. مردم خوبی داریم. در انتخابات به جای حرف هایی که دردی دوا نمی کنند، به فکر حل مشکلات مردم و کشور باشید لطفا. برای ما و به شخصه خود من، حل شدن مشکلات مهم است نه این وری آن وری بودن

 موحد از یزد:

ما طرفدار آنهایی هستیم که حرف مردم را می زنند و به فکر جیب خودشان نیستند. امیدوارم در این انتخابات کسانی در شورای شهر وارد شوند که این همه تخلف را شاهد نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی