بازدید 3825

انحلال قطعی یک تیم لیگ برتر

حضور تیم والیبال پارسه تهران پس از فرصتی که فدراسیون والیبال به این تیم داد، سرانجام در لیگ برتر منتفی شد. فرهاد نفرزاده، سرمربی پیشین این تیم گفت: پارسه منحل شده و بازی این تیم برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۶۵۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 11 January 2017
 حضور تیم والیبال پارسه در لیگ برتر والیبال منتفی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حضور تیم والیبال پارسه تهران پس از فرصتی که فدراسیون والیبال به این تیم داد، سرانجام در لیگ برتر منتفی شد.

پوریا فیاضی، کاپیتان تیم پارسه برای نخستین بار، حدود یک ماه قبل اعلام کرد که شرایط تیم پارسه برایش قابل تحمل نیست و به خاطر مشکلات مالی و به نشانه اعتراض دیگر برای این تیم بازی نمی‌کند. روز شنبه هم سازمان لیگ فدراسیون، پارسه را منحل کرد و از لیگ کنار گذاشت. همان روز، نشست اضطراری مقامات تربیت بدنی نیروهای مسلح با مسئولان فدراسیون والیبال در مورد موضوع حذف تیم پارسه از لیگ برتر والیبال برگزار شد و این تیم تا سه‌شنبه (روز گذشته)فرصت گرفت تا 30 درصد قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کند و به لیگ برگردد اما این اتفاق نیفتاد و پارسه از لیگ کنار رفت.

فرهاد نفرزاده، سرمربی پیشین این تیم گفت: پارسه منحل شده و بازی این تیم برگزار نخواهد شد.

او همچنین در مورد حضورش در تیم صالحین ورامین به عنوان سرمربی اظهار داشت: فعلاً چیزی نهایی نشده است.

محمدی سرپرست تیم منحل شده پارسه نیز گفت که مدیران باشگاه به وعده‌های خود عمل نکردند و در نهایت دیگر تیمی به نام پارسه در لیگ برتر ایران وجود ندارد. او همچنین گفت که نفرزاده به همراه تیم صالحین به گنبد رفته ولی معلوم نیست اجازه نشستن روی نیمکت را داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی