بازدید 1608

قلعه‌نويي: بازي با ده نفر کار بزرگي‏ست

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان در پايان پيرامون عدم نتيجه گيري خارج از اصفهان تصريح کرد: کيفيت بازي هاي خارج از خانه ي سپاهان تفاوتي با مسابقات فولاد شهر ندارد، تنها در آن ديدارها نمي‌توانيم موقعيت‌هاي خلق شده را به گل تبديل کنيم.
کد خبر: ۶۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۲ 26 September 2009
سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان از کسب سه امتياز ديدار هفته‌ي هشتم ليگ برتر ايران جام خليج فارس، برابر صبا باطري قم و عملکرد بازيکنانش ابراز رضايت کرد.

به گزارش ايسنا، امير قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي و در جمع خبرنگاران، با اعلام اينکه از عملکرد بازيکنانم رضايت کامل دارم گفت: در نيمه‌ نخست با ارئه‌ي فوتبالي با برنامه و اصولي به اهداف از پيش تعيين شده‌ي خود رسيديم و توانستيم سه بار دروازه ي صبا باطري را باز کنيم اما، در نيمه‌ي دوم کمي عقب نشستيم و در برخي اوقات ميدان را در اختيار حريف قرار داديم.

سرمربي اسبق تيم ملي با بيان اينکه مي دانستيم صبا در جناحين قوي ظاهر مي شود ادامه داد: با توجيه مناسب هافبک ها و پرسينگ خوب آنها نه تنها کناره ها را بسته بوديم بلکه محمد نوري را نيز در ميانه ي ميدان از بازي خارج کرديم.

وي به اخراج بنگر اشاره کرد و افزود: در نيمه دوم با ده نفره شدن کمي حريف بر بازي مسلط شد و برخي برنامه هاي تاکتيکي ما بر هم خورد اما؛ با تغيير در ساختار دفاعي، عدم حضور بنگر را جبران کرديم. ضمن اينکه مقابل تيم بزرگي چون صبا باطري يک نيمه ده نفره بازي کردن کار بزرگي ست که خوشبختانه امروز سپاهان توانست به خوبي آن را انجام دهد.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان در پايان پيرامون عدم نتيجه گيري خارج از اصفهان تصريح کرد: کيفيت بازي هاي خارج از خانه سپاهان تفاوتي با مسابقات فولاد شهر ندارد، تنها در آن ديدارها نمي‌توانيم موقعيت‌هاي خلق شده را به گل تبديل کنيم.

وي با بيان اينکه در دو بازي خارج از خانه گلي دريافت نکرديم، افزود: در بازي هفته‌ي گذشته برابر ملوان بندر انزلي، به دليل بي دقتي بازيکنان ده موقعيت مسلم گل زني را از دست داديم، مطمئنا اگر بازيکنان ضربات آخر را با دقت بيشتري بزنند، در آن ديدار ها نيز هر سه امتياز را کسب خواهيم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات