بازدید 2967

سازمان امور اجتماعی وزارت کشور بدون مجوز تشکیل شده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل سازمانی بدون مجوز با عنوان سازمان امور اجتماعی در وزارت کشور انتقاد کرد و گفت: وزارت کشورباید در این زمینه لایحه ای به مجلس ارایه کند.
کد خبر: ۶۵۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 23 January 2017
رسول خضری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری چالش های پیش روی ستاد مبارزه با مواد مخدر، افزود: منابع مالی مهمترین چالش پیش روی ستاد مبارزه با موادمخدر است که باعث بسته شدن دست این نهاد جهت جلوگیری از اقدامات اساسی برای کاهش مصرف موادمخدر در کشور می شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طی 3 سال اخیر اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر تغییر چشمگیری نداشته و نیازمند تدبیر دولت جهت تزریق اعتبارات لازم است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: از سوی دیگر ضعف مدیریت نیز بر ناتوانی در مبارزه با مواد مخدر دامن زده است چراکه بیش از 10 درصد جامعه درگیر اعتیاد هستند و سالانه از این محل حدود 200 تا 300 هزار میلیارد تومان ضرر و زیان مالی به مردم وارد می‌شود.

وی یادآور شد: از سوی دیگر سن اعتیاد به شدت پایین آمده و به 14 تا 15 سال رسیده است این درحالی است که مصرف اعتیاد نیز از سنتی به صنعتی تغییر کرده که متاسفانه عوارض بیشتری نسبت به موادمخدر سنتی دارد که امید است وزارتخانه بهداشت، کار، سازمان بهزیستی و شهرداری ها دست به دست هم دهند تا این معضل برای همیشه از میان برداشته شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تشکیل سازمان امور اجتماعی در وزارت کشور، گفت: این اقدام با هدف رسیدگی به امور اجتماعی و مبارزه با اعتیاد تشکیل شد اما طبق قانون تشکیل این سازمان نیازمند اخذ مجوز از سوی مجلس بود که این کار صورت نگرفت لذا از هیات دولت انتظار داریم نسبت به اخذ این مجوزها اقدامات لازم را به کار گیرند و باید وزارت کشور نیز در این زمینه لایحه ای را تقدیم مجلس کند تا مصوبات قانونی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پیش از این معاون مرکز امور اجتماعی وزارت کشور در مرداد ماه سال جاری از تشکیل سازمان امور اجتماعی در وزارت کشور خبر داده بود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی