بازدید 6843

دادگاه حکم تعلیق شهردار گرگان را صادر کرد

رئیس شورای شهر گرگان گفت: دادگاه کیفری حکم تعلیق شهردار گرگان را صادر کرد و این حکم امروز در صحن شورای شهر برای شهردار گرگان قرائت شد و براساس این حکم وی از سمت خود برکنار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵ 27 February 2017
رئیس شورای شهر گرگان گفت: دادگاه کیفری حکم تعلیق شهردار گرگان را صادر کرد و این حکم امروز در صحن شورای شهر برای شهردار گرگان قرائت شد و براساس این حکم وی از سمت خود برکنار می‌شود.

سیدمحمد قدس مفیدی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: امروز در صحن علنی شورای شهر گرگان حکم دادگاه کیفری مبنی بر تعلیق حسین صادقلو شهردار گرگان برای وی قرائت شد و وی نیز از خود دفاع کرد.

وی افزود: براساس این حکم که عصر امروز به دست من رسید برای وی فعلا تا رسیدگی قطعی به حکم و موضوع و صدور حکم قطعی، حکم تعلیق از خدمت صادر شده است.

رئیس شورای شهر گرگان تصریح کرد: وی براساس قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان دچار این موضوع شده و پس از منع تعقیب در دادسرا و اعتراض به این حکم، پرونده وی به دادگاه کیفری 2 یا همان شعبه 104 سابق ارسال شد و در آنجا قرار منع تعقیب شکسته و جلب دادرسی صادر شد بعنی اینکه قاضی ادله لازم برای ایثارگری وی را به رسمیت نشناخته است و کیفرخواست برای وی صادر شد.

قدس مفیدی گفت: پس از 20 روز و انجام استعلامات لازم، حکم تعلیق شهردار گرگان صادر شده است.

وی اظهار کرد: این به معنای مجرمیت وی نیست و این به معنای این است که ادله لازم را برای اینکه شامل این بند شود را ندارد.

رئیس شورای شهر گرگان گفت: براساس ماده 71 تبصره 4 قانون شوراها دوره خدمت شهردار به علت  استعفای کتبی وی و تصویب شورا یا برکناری وی در شورای شهر با مراحل قانونی و یا تعلیق وی براساس مقررات قانونی انجام می‌شود.

قدس مفیدی گفت: براساس این قانون و بند ج تبصره 4 ماده 71 دوره خدمت شهردار گرگان پایان یافته و شورا باید در این زمینه تصمیم‌گیری ‌و سرپرست شهرداری را انتخاب کند.

وی درباره اینکه شهردار گرگان اعلام کرده که به من حکمی ابلاغ نشده و اطلاعی از آن ندارم، افزود: این حکم در صحن علنی و با حضور وی قرائت شد و وی نیز دفاعیات خود را اعلام کرد و نمی‌دانم که برچه اساسی این حرف را می‌زند اما متن این حکم نیز فردا صبح به وی ابلاغ می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار