بازدید 3482
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک:

هشدار سردار جزایری به کاندیداها/ سخنگوی معروف،سخنگوی لیست اصولگرایان شد/ انتقاد لاریجانی از شعارهای انتخاباتی

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 17 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۹۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 02 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 17 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

لاریجانی:شعارها درباره افزایش یارانه به‌صلاح نیست

علی لاریجانی درباره برخی شعارهای انتخاباتی اظهار کرد: شعارهایی درباره افزایش یارانه‌ها داده می‌شود که به صلاح کشور نیست، منابع آن هم وجود ندارد. البته این مسأله از شئونات دولت نیست از شئونات مجلس است و مجلس با این روش‌ها مخالف است. اکنون هم منابعی نیست اگر هم وجود داشت باید به چرخه تولید اختصاص یابد.

ولایتی: دانشگاه آزاد ستاد انتخاباتی هیچ کس نیست


علی اکبر ولایتی، رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه ستاد انتخاباتی کاندیداها نیست گفت: دانشجویان و اساتید مانند همه مردم در سرنوشت کشور شرکت می‌کنند اما دانشگاه پایگاه این کاندیدا یا آن کاندیدا نخواهد بود.

«عفت شریعتی» مسئول ستاد بانوان «رئیسی» شد

«عفت شریعتی» مسئول ستاد بانوان «رئیسی» شد
«عفت شریعتی» با حکمی به عنوان مسئول ستاد بانوان حجت‌الاسلام رئیسی منصوب شد.
عفت شریعتی پیش از این نماینده مردم مشهد و کلات در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و مشاور استاندار خراسان در امور بانوان، دبیر کمیسیون بانوان استان خراسان، دبیر انجمن ادبی بانوان، کارشناس جوانان و خانواده بوده‌ است.

دبیرکل جبهه پایداری: اگر صالح برای اصلح کنار نرود خائن است

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه مطرح ساختن صالح مقبول یک انحراف است، خاطرنشان کرد: سیره اهل‌بیت به ما گوشزد می‌کند تحت هر شرایطی به دنبال معرفی اصلح باشیم و از آن حمایت کنیم از طرفی دیگر صالح اگر برای اصلح کنار نرود خائن است مشکل ما این است که بعضی مواقع چند نفر صالح در برابر هم قرار می‌گیرند، اصلح را باید به میدان کشید.

اسحاق جهانگیری در برنامه تلویزیونی خود امشب چه مطالبی را بیان خواهد کرد؟
اسحاق جهانگیری در صفحه اینستاگرام خود بیان کرد که در برنامه امشب شبکه اول سیما ناگفته های زندگی شخصی خود را بازگو می کند.

هشدار سردار جزایری به نامزدهای انتخابات

سردار جزایری در بخشی از سخنان خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری کشورمان اظهار کرد: قبلاً به صورت کتبی از ستاد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، خواسته شد تا در خلال تبلیغات انتخاباتی، مراقبت شود نامزدها و یا رسانه‌ها در ورود به عرصه‌های نظامی و دفاعی کشور و منطقه، منافع ملی و امنیت کشور را در نظر گرفته و از دخالت غیرتخصصی در این عرصه که خارج از حدود اختیارات ریاست‌جمهوری است خودداری کنند. 

جلال ملکی سخنگوی لیست اصولگرایان شد

رئیس ائتلاف خدمت با بیان اینکه لیست خدمت در مرحله نهایی شدن است، گفت:جلال ملکی سخنگوی ائتلاف خدمت شد.
پرویز سروری رئیس ائتلاف خدمت در نشست خبری که عصر امروز (سه‌شنبه 12 اردیبهشت) برگزار شد، اظهار داشت: لیست خدمت در مرحله نهایی شدن است و با رفع مشکلات تا یکی دوز آینده فهرست را اعلام می‌کنیم.
وی با بیان اینکه رنگ ستاد ما آبی است که ادامه انتخابات گذشته است، افزود: رنگ آبی رنگ هوای پاک و سالم است.

رحمانی فضلی: مجریان انتخابات حق ندارند له یا علیه نامزد خاصی ورود کنند
وزیر کشور گفت: مجریان انتخابات که همان وزارت کشور است باید بدانند چه له و چه علیه فردی نباید وارد عرصه انتخابات شوند.
عبالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در نشست معاونان امور اقتصادی استانداری‌های کشور طی سخنانی اظهارداشت: مجریان انتخابات که همان وزارت کشور است باید بدانند چه له و چه علیه فرد یا نامزد خاصی نباید وارد عرصه انتخابات شوند.
وی در ادامه افزود: در عرصه انتخابات، احزاب و رقبای سیاسی با تعامل و شعور بالا پس از ٣٨ سال که از انقلاب می گذرد شاهدیم که تعامل خوبی بین این احزاب وجود دارد.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی