بازدید 4432
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک

ماجرای پاس میرسلیم به قالیباف و رئیسی/ سرنوشت محموله جنجالی دختر وزیر/گزینه پایداری مشخص شد

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 16 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۹۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 03 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 16 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

آیت الله جنتی: شعارهای داوطلبان با مشورت کارشناسان باشد

آیت‌الله جنتی امروز تاکید کرد: که شعارها و برنامه‌های داوطلبان، حاصل مشورت با متخصصان و کارشناسان باشد.

دبیر شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد که شاهد افزایش مشارکت مردم در صحنه انتخابات باشیم و تصریح کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات موجب افزایش قدرت کشور می‌شود.

کدام نامزدها امروز در صداوسیما برنامه دارند؟

مصطفی هاشمی‌طبا، حسن روحانی، ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه) درباره برنامه‌هایشان با مخاطبان در تلویزیون و رادیو به گفت‌وگو می‌نشینند. 
طبق جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، برنامه مستند هاشمی‌طبا ساعت ۱۸ و ۳۰ از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.
بر اساس این جدول، تکرار مستند هاشمی‌طبا (نامزد شماره ۱۲) ساعت یک و نیم بامداد از شبکه جام‌جم به روی آنتن خواهد رفت.
هاشمی طبا همچنین در معرفی خود و برنامه‌هایش در رادیو ایران ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح با مخاطبان گفت‌گو خواهد کرد.
گفت‌وگوی ویژه خبری ۱۳ اردیبهشت‌ ماه به نامزده شماره ۱۵، حسن روحانی اختصاص دارد که این گفت‌وگو همزمان از رادیو ایران زنده ساعت ۲۲ و ۴۵ پخش خواهد شد.
شبکه خبر سیما چهارشنبه شب گفت‌وگوی ضبط شده‌ نامزد شماره‌ی ۱۳، محمدباقر قالیباف را ساعت ۲۱ و ۳۰ به روی آنتن می‌برد.
مصاحبه‌ سید ابراهیم رئیسی نیز ساعت ۱۶ با رادیو ورزش به روی آنتن خواهد رفت.

نامه اعتراضی جمنا به عملکرد انتخاباتی رسانه ملی
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نامه ای اعتراضی به رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: رسانه ملی به عنوان یک سرمایه ملی نباید به بهانه تضییقات مالی یا فشارهای صاحبان قدرت تن به بی عدالتی و آنتن فروشی دهد.
در بخشی از نامه اعتراضی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به رئیس سازمان صدا وسیما که این نهاد متهم به حمایت جانبدارانه از برخی نامزدها شده، آمده است: کارکرد انتخابات در نظام های سیاسی دنیا مبتنی بر افزایش قدرت ملی و ارتقای سطح کارآمدی است و این مهم در 38 سال گذشته در جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان یک رویکرد اساسی دنبال شده است.

میرسلیم: در مناظرات آینده ساکت نخواهم ماند
 مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من برای قدرت نیامده‌ام، آمده‌ام اگر توفیق خدمت پیدا کردم تمام توان خود را برای آبادانی کشور به کار گیرم. 
وی با تاکید بر این که موتلفه همواره حامی جریان انقلابی بوده و هست، گفت: اگر خاطرتان باشد بنده در مناظره‌ها هم پاس‌هایی به کاندیدای جبهه مردمی دادم ولی آنها نتوانستند آبشار بزنند. 
میرسلیم در انتها تاکید کرد: اگر در مناظرات آینده ببینم که کاندیداها دوباره به دنبال حاشیه‌سازی هستند، ساکت نخواهم ماند و به شخصه به قضیه ورود خواهم کرد. 

رئیسی نامزد مورد حمایت جبهه پایداری شد
جبهه‌ پایداری انقلاب اسلامی در قالب بیانیه‌ای حجت الاسلام رئیسی را به عنوان نامزد اصلح خود در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم اعلام کرد.
جبهه پایداری انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام شاخص‌های نامزد اصلح انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی را به عنوان نامزد اصلح معرفی کرد.

رد صلاحیت حدود 10 هزار داوطلب انتخابات شوراها
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از رد صلاحیت حدود 10 هزار داوطلب این انتخابات پیش از رسیدگی هیئت‌های استانی خبر داد.
به گزارش تابناک، محمد محمودی شاه نشین در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حدود 283 هزار نفر نام نویسی کردند که از این تعداد 5799 نفر انصراف دادند.
وی افزود: پیش از رسیدگی هیئت های نظارت استانی در شهرها از 55 هزار و 20 داوطلب، 3605 نفر و در روستاها از 234 هزار و 755 نفر، 6377 نفر رد صلاحیت شده اند.
محمودی شاه نشین گفت: این تعداد رد صلاحیت در مقایسه با دوره قبل یک درصد افزایش یافته است.

چرا گفت‌وگوی رئیسی از رادیو پخش نشد؟
مدیر رادیو ورزش توضیحاتی را درباره علت پخش نشدن گفت‌وگوی امروز سید ابراهیم رئیسی از رادیو ورزش ارائه داد.
حمیدقاسمی درباره علت پخش نشدن این گفت‌وگو که قرار بود ساعت ۱۶ پخش شود، توضیح داد: ایشان به دلیل حجم کاری که داشتند برای ضبط این گفت‌وگو به رادیو نیامدند و زمان‌شان برای حضور در این گفت‌وگو از دست رفت.

مشاور قالیباف: از جنبش وال استریت الگوبرداری نکرده ایم

حسین قربان زاده  مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف با بیان این که دوقطبی شدن فضا یعنی این که ما انتخابات ریاست جمهوری را تبدیل به شرایطی کنیم که انگار می خواهیم رهبر انتخاب کنیم، یا اصل حاکمیت را عوض کنیم، گفت: مردم به خاطر بی مسئولیتی و بی عرضگی مسئولان اجرایی از اصل حاکمیت انتقاد می کنند.
قربان زاده در خصوص الگو برداری آقای قالیباف از جنبش وال استریت و پوپولیسم جهانی بیان داشت: این چیزی است که دوست دارند آن را به ایشان منتسب کنند اما قطعاً چنین چیزی نیست.

کمالی:لیست اصلاح‎طلبان برای انتخابات شوراها نهایی نشده است
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: لیست اصلاح‎طلبان برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا هنوز نهایی نشده است.
حسین کمالی درباره سرنوشت لیست اصلاح‎طلبان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهارکرد: لیست اصلاح‎‎طلبان برای حضور در انتخابات شوراهای شهر ورستا علی‎رغم گمانه‎زنی‎های رسانه‎‎ای هنوز نهایی نشده است.
وی افزود: ما درصدد هستیم با یک جمع‎بندی دقیق در جهت معرفی یک لیست کارآمد در انتخابات شوراها وارد عمل شویم تا شانس پیروزی خود را بالا برده و به مانند ادوار گذشته پیروز میدان باشیم.

اظهارات وزير دادگستري درباره يک محموله جنجالي مربوط به دختر وزیر
یک محموله پوشاک قاچاق طي چند روز اخير در منزل وزير آموزش و پرورش دولت يازدهم کشف شد؛ اين محموله در منزل وزير مربوطه در منطه لواسان تهران کشف و ضبط شده است. در بازجويي‌هاي اوليه به مأموران اعلام شده است که اين محموله متعلق به دختر وزير است.
وزير دادگستري گفت: ٣ هزار و ٢٠٠ عدد پوشاک بچه گانه متعلق به توليد کننده اروپايي در اين محل نگه داري مي شده و صاحب کالا اعلام کرد که اين کالا را با قانوني وارد کرده است.
مصطفي پورمحمدي وزير دادگستري در حاشيه جلسه امروز هيات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: البسه کشف شده در منزلي در لواسانات که داراي برند خارجي بوده رسما توسط گمرک وارد شده و مجوز قانوني داشته است.
وي افزود: ٣ هزار و ٢٠٠ عدد پوشاک بچه گانه متعلق به توليد کننده اروپايي در اين محل نگه داري مي شده و صاحب کالا اعلام کرد که اين کالا را قانوني وارد کرده است.
وزير دادگستري گفت: از گمرک سوال کرديم که گزارش داد تمام اين اموال به گمرک گزارش شده و از مرز رسمي آمده و ١٥٠ ميليون تومان هم عوارض داده است، قاضي حکم به منع پيگرد و رفع توقيف اين کالاها را داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست