بازدید 2316
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک

کاندیدایی که یارانه را قطع می کند/56 میلیون واجد شرایط رای/ کارانه را چه کسی فیلتر کرد؟

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 10 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۹۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 09 May 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 10 روز مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.

به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.


روحانی فردا به مجلس می رود

حسن روحانی به دعوت فراکسیون امید برای برگزاری نشست مشترک با نمایندگان حامی اش فردا به مجلس می رود.
حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا (چهارشنبه) ساعت ۷ صبح به دعوت فراکسیون امید برای دیدار با نمایندگان حامی اش به مجلس می رود.
قرار بود این دیدار عصر امروز برگزار شود اما به دلیل برگزاری همزمان همایش بانوان حامی روحانی، این جلسه لغو شده است.


هاشمی‌طبا: رئیس جمهور شوم یارانه را قطع می‌کنم

هاشمی‌طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:رئیس جمهور شوم یارانه را قطع می‌کنم شعار‌ها درباره یارانه ضد اقتصاد است.
هاشمی‌طبا: رئیس جمهور شوم یارانه را قطع می‌کنمسید مصطفی هاشمی طبا سیما گفت : اقتصاد امری علمی است که بصورت یک مجموعه و منظومه است امکان اینکه با حرکاتی جزئی بتوان قدرت خرید مردم را افزایش داد وجود ندارد مگر اینکه بصورت صوری با افزایش درامد مردم و دادن حقوق بهتر ظاهر قضیه را بهتر کرد اما به دلیل اینکه افزایش نقدینگی موجب تورم می شود قیمت ها هم بالا می کشد باید توجه داشت که اینها راه حل نیست .
این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تامین معیشت اسیب دیدگان معلولان ناتوانان و محرومان باید عملی شود گفت :یارانه باید قطع شود چرا که شعارهای یارانه ضد اقتصاد است در سال های گذشته 8 میلیون تلویزیون از لامپی به صفحه تخت تبدیل شده است محل ان از کجاست . 

رئیسی: مردم از فساد اداری گله مندند
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم از فساد اداری گله مندند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در رادیو معارف اظهارداشت: مبتنی بر سند چشم انداز شاهد بیداری اسلامی در منطقه بودیم.
وی در ادامه گفت: مردم از فساد اداری گله مندند.


بیش از ۵۶ میلیون نفر واجد شرایط حضور در انتخابات هستند

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزارو ۲۳۴ نفر واجدان شرایط حضور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت هستند.
علی اصغر احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد ۱ میلیون و ۳۵۰ هزارو ۲۹۴ نفر رأی اولی خواهند بود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق قانون هم ملاک جمعیت هر روستا و شهر برای برگزاری انتخابات و تشکیل شوراهای شهر و روستا آخرین سرشماری مرکز آمار ایران است و سرشماری در سال ۹۵ انجام شده و جمعیت تمام روستاها و شهرها به فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده است.

«کارانه» را چه کسی فیلتر کرد

سایت کارانه قالیباف در حالی فیلتر شده که دولت معتقد است، این سایت بنا به اعتراض شورای نظارت بر تبلیغات انتخابات و دستور مراجع  قضائي فیلتر شده است.
با این حال معاون قضائي دادستان کل کشور به تسنیم گفته است با شکایت ستاد انتخاباتی روحانی و با رأی وزیر ارشاد و اطلاعات در جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست‌جمهوری سایت کارانه فیلتر شده است.
قاضی خرم‌آبادی، معاون قضائي دادستان کل کشور اعلام کرد: ستاد انتخاباتی آقای روحانی با نامه‌ای در تاریخ ١٥/٢/٩٦ به طور کتبی از فعالیت سایت کارانه شکایت کرده و تقاضای برخورد سریع نهادهای امنیتی و کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست‌جمهوری با این سایت را كرده است.او افزود: این درخواست برای اقدام لازم به دادستانی کل کشور ارسال شده و در جلسه برخط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت.


دیدار جهانگیری با مولوی عبدالحمید

اسحاق جهانگیری صبح امروز با مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان دیدار کرد.
اسحاق جهانگیری در صفحه اینستاگرامش با اشاره به این دیدار نوشت:
«دیدار امروز با مولوی عبدالحمید امام جمعه محترم اهل سنت زاهدان: همان طورِی که بارها گفته‌ام معتقدم هیچ‌کس نمی‌تواند یک ایرانی را به دلیل اینکه از مذهب دیگری است، قومیت دیگری است، از حقوق‌اش محروم کند.
از نظر اجتماعی اقوام باید در همه جای ایران احساس همبستگی و انسجام کنند.
کرد و بلوچ و آذری و لر و ترکمن و عرب و فارس، شیعه و سنِی،  همه یکی هستیم. همه برای ایرانیم. در ایران تنوع قومی وجود دارد. باید بپذیریم که این تنوع قومی تهدید نیست. هیچ قومی از دیگری ایرانی‌تر نیست.»

قالیباف:باید سایه دولت ها را از عرصه ورزشی برداریم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید سایه دولت ها را از عرصه ورزشی برداریم و آن را به بخش خصوصی و مردم واگذار کنیم.
محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه امروز خود در رادیو ورزش درخصوص علت کاهش سلامت جامعه و استقبال عموم مردم از ورزش گفت: کمبود آگاهی عمومی مبنی بر اینکه با ورزش کردن می توان سلامت جسم و روح را تامین کرد باعث بی میلی افراد به ورزش می شود.
نامزد انتخابات با بیان اینکه قشر کم درآمد فرصت فکر کردن به ورزش را ندارند چون دغدغه های اقتصادی نمی گذارد که به چنین مسئله ای بپردازند، گفت: ورزش و فرهنگ را باید وارد سبد کالای خانوار کرد و دولت ها نباید به مقوله ورزش نگاه درآمدی داشته باشند چراکه باید در این حوزه جهت  ارتقای سلامت مردم به آنها کمک کرد.
وی ادامه داد: باید سایه دولت ها را از عرصه ورزشی برداریم و آن را به بخش خصوصی و مردم واگذار کنیم. دولت ها باید تا امکانش هست قیمت تمام شده ورزش را برای مردم پایین آورند و خودشان نقش هدایتی و راهبری را در این عرصه ایفا کنند.

 ارتباط خوب با همسایگان در دولت کار و کرامت

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه نقض پیمان‌ها به هیچ عنوان برای جمهوری اسلامی قابل تحمل نخواهد بود،‌گفت: آمریکا و غربی‌ها باید به تعهدات خود در قبال جمهوری اسلامی عمل کنند.
، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگویی تلویزیونی به سؤالات خبرنگار این شبکه پاسخ داد. 
رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر در انتخابات پیروز شوید، در عرصه داخلی و خارجی چه چیزی تغییر خواهد کرد، اظهار داشت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت استوار است و همه مناسبات ما با کشورها بر این اساس تنظیم می‌شود، ما برای ارتباط با همسایگان خود احترام قائلیم و در ارتباط با آنها دو محور را مدنظر داریم که محور اول قرابت فکری و فرهنگی و محور دوم قرابت اقلیمی است. 
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این دو محور ایجاب می‌‌کند که ما منافع مشترک خود را در این مناسبات دنبال کنیم، تصریح کرد: حتماً تصمیم ما در دولت کار و کرامت این است که ارتباط بسیار خوبی با همسایگان در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و منافع مشترک داشته باشیم و این مناسبات در هر نقطه‌ای که وجود داشته باشد جا دارد که به نقطه برتری ارتقا پیدا کند.


سفر میرسلیم به اصفهان‎
 
  مصطفی میر سلیم کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری امروزسه شنبه۱۹ اردیبهشت در سفر خود به اصفهان پس از حضور در گلزار شهدا در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان سخنرانی و به سوالاتشان پاسخ داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست