بازدید 5712

تشریح جزییات آتش سوزی کارخانه ایران خودروی تبریز

نماینده مردم تبریز در مجلس در تشریح جزییات آتش سوزی کارخانه ی ایران خودروی تبریز، گفت:آتش سوزی در انبار قطعات نامنطبق و ضایعات و همچنین انبار مواد شیمیایی و پلیمری بوده است.
کد خبر: ۶۹۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 21 May 2017
احمد علیرضا بیگی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات آتش سوزی امروز کارخانه ی ایران خودروی تبریز، گفت:شرکت ایران خودروی تبریز امروز مراسم افتتاحیه ای در سالن کیفیت 2 داشته که پیش از مراسم افتتاحیه حریق رخ داده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آتش سوزی در انبار قطعات نامطبق و ضایعات بوده است، افزود:در این انبار تشک و صندلی هایی که دچار نقص فنی شده  و از خط تولید به دلیل اشکال تولید و کیفیت برگشت خورده نگهداری می شده

کارشناسان بیمه و آتش نشانی در حال برآورد خسارت ها هستند

علیرضابیگی ادامه داد:همچنین انبار مواد شیمیایی،پلیمری و رنگ کارخانه ایران خودروی تبریز نیز دچار حریق شد که نیروهای آتش نشانی توانستند پس از چند ساعت آن را مهار کنند،که در حال حاضر به شکل کامل مهار شده و افتتاحیه سالن کیفیت نیز صورت گرفته است.

عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، تصریح کرد:این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته و کارشناسان بیمه و آتش نشانی در حال برآورد خسارت ها هستند.

خبرگزاری خانه ملت؛ ساعت 9:10 صبح امروز،کارخانه ایران خودروی تبریز دچار حریق می شود که ماموران آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و به اطفاء حریق پرداختند./

پایان پیام

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم