بازدید 4883

ترامپ برای چپاول ثروت مسلمانان بازاریابی می‌کند

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است نمایش حقیرانه سعودی‌ها بسیار گران‌تر از دلارهایی است که از جیب مسلمانان عرب خواهد رفت و سرانجام نیز در باتلاق سوءتدبیر و توهم غرق خواهند شد.
کد خبر: ۶۹۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 22 May 2017
غلامرضا کاتب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده به منطقه و امضای قراردادهای کلان با کشورهای عربی اظهار داشت: دونالد ترامپ بیش از آنکه یک سیاستمدار باشد یک تاجر و بازاریاب است و هدف آن  از سفر به منطقه، ایران هراسی و چپاول ثروت های مردم مسلمان کشورهای عربی است و متاسفانه دولت های دست نشانده منطقه با بلاهت و سفاهت تمام در تله وی گرفتار شدند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی متکی بر استقلال، آزادی و قدرت درونی است که از مردم و آموزه های اسلامی سرچشمه می گیرد و افتخار می کند که پس از انقلاب اسلامی زیر یوغ و فرمان هیچ قدرت خارجی قرار نگرفته است.

وی در ادامه افزود: بی تردید نخبگان و متفکران مسلمان عرب، این حقارت و ضعف سردمداران خویش را فراموش نخواهند کرد و همین موضوع در آینده ای نزدیک باعث خیزش های انسان های آزاده در آن مناطق خواهد شد.

کاتب ادامه داد: به عنوان یک مسلمان از اینکه برادران ساده لوح عرب مسلمان خویش را بسیار زبون و ترسو مشاهده کردم احساس شرم و خجالت کرده و خداوند بزرگ را به خاطر وجود ولایت فقیهی شجاع، با درایت، مدیر و با سیاست در این کشور شکرگزاری کردم.

این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین یادآور شد: این نمایش حقیرانه بی شک بسی گران‌تر از دلارهایی است که از جیب ملل مسلمان عرب خواهد رفت و سرانجام نیز در باتلاق سوءتدبیر و توهم غرق خواهند شد.

وی اضافه کرد: ایران هیچگاه به مرزهای کشورهای همسایه و برادران مسلمان خود چشم ندوخته و در سیاست خارجی و دکترین نظامی و امنیتی کشورمان حمله و تجاوز نقشی ندارد اما در صورت احترام متقابل و درنظر گرفتن منافع ملی می توان همکاری ها را بر اساس پیوندهای مشترک فرهنگی و مذهبی و جغرافیایی گسترش داد.

کاتب همچنین گفت: اگر وجب به وجب خاک کشورهای منطقه تبدیل به زرادخانه های غرب شود به جرات می گویم که توان حتی شلیک یک گلوله کوچک را به سوی خاک ایران نخواهند داشت چرا که اولین اشتباه از سوی بزدلانی که فقط از نام ایران اینچنین ترس بر اندام آنها لرزه انداخته است، آخرین اشتباه آنها خواهد بود و به طرفة العینی طومار خاندان منحوس آنها پیچیده خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه ام به روشنفکران، نخبگان و متفکران ملت های عرب این است که با هوشیاری، ظرافت و درایت رفتارهای هیأت حاکمه خویش را رصد کرده و پیش از آنکه  دیر شود چاره جویی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم