بازدید 5339

جمهوری اسلامی به دنبال تقویت روابط با کشورهای منطقه است

رئیس هیأت اعزامی پارلمان ایران به نشست کمیته مالی و اجرایی مجمع مجالس آسیایی، گفت: دولت در جمهوری اسلامی ایران به دنبال تقویت روابط و ثبات در منطقه است.
کد خبر: ۶۹۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 22 May 2017
سیده فاطمه ذوالقدر امروز ( دوشنبه 1 خردادماه) در نشست کمیته مالی و اجرایی مجمع مجالس آسیایی که در ابوظبی برگزار می‌شود، در دیدار با رئیس مجلس امارات متحده عربی با ابراز خرسندی از حضور در این نشست گفت: میان جمهوری اسلامی ایران و امارات نقاط مشترک فرهنگی و تاریخی بسیاری وجود دارد و روابط دوستانه و برادرانه میان دو کشور باید افزایش پیدا کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تقویت تعاملات دوستانه میان ایران و امارات در راستای تشکیل گروه دوستی پارلمانی دو کشور، افزود: در شرایط کنونی متأسفانه وضعیت مدارس ایرانی و افراد ایرانی که مقیم این کشور هستند قابل قبول نبوده و متأسفانه مسئله ایران هراسی وجود دارد.

رئیس هیأت اعزامی مجلس به نشست کمیته مالی و اجرایی مجمع مجالس آسیایی، گفت: دولت و وزارت امور خارجه در جمهوری اسلامی ایران به دنبال تقویت روابط و ثبات در منطقه هستند.

در ادامه این دیدار خانم امل‌ القبیسی از حضور هیأت ایرانی در نشست کمیته مالی و اجرایی مجمع مجالس آسیایی تشکر کرد و گفت: میان ایران و امارات نقاط مشترک فرهنگی وجود داشته و روابط دوستانه و برادرانه باید افزایش پیدا کند.

رئیس مجلس امارات متحده عربی افزود: باید تلاش کرد نقاط مشترک افزایش پیدا کرده و ثبات و آرامش در منطقه ایجاد شود ضمن اینکه پارلمان‌ها می‌توانند در ایجاد صلح و ثبات موثر واقع شوند.

امل القبیسی تأکید کرد: از خلال و حاشیه این ملاقات‌ها و نشست‌ها در اجلاس‌ها می توان در تحکیم روابط فیمابین استفاده کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم