بازدید 4894

جدیدترین عضولیست فرارهای مالیاتی;ستاره رئال

خبر می‌رسد خزانه‌داری اسپانیا تحقیقاتش را روی درآمدهای خامس رودریگز که سه سال است در این کشور توپ می‌زند، آغاز کرده و قصد دارد از جزئيات نجوه اعلام این درآمدها به خزانه‌داری مطلع شود. خامس یکی از بازیکنانی است که درآمد بالایی از تبلیغات و حق تصویرش کسب می‌کند و احتمالا خزانه‌داری به فعالیت‌های او مشکوک شده است. باید دید خامس هم به لیست بلندبالای متهمین اضافه می‌شود یا نه.
کد خبر: ۷۰۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 22 June 2017
خزانه‌داری اسپانیا که اخیرا به شدت روی نحوه درآمدزایی و پرداخت مالیات بازیکنان حرفه‌ای شاغل در این کشور و به خصوص در باشگاه رئال مادرید حساس شده، به تازگی در حال بررسی وضعیت خامس رودریگز است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، قوانین متفاوت و سخت‌گیرانه اسپانیا در پرداخت مالیات و البته، اهمال و شاید تخلفات عمدی بازیکنان حاضر در لالیگا، به تازگی در این کشور نمود پیدا کرده است. بسیاری از بازیکنان فعلی و سابق رئال مادرید و بارسلونا به همین دلیل با دردسرهای فراوانی دست و پنجه نرم کرده و می‌کنند. آخرین این موارد به پرونده دی ماریا و کریستیانو رونالدو برمی‌گردد. وینگر آرژانتینی به یک سال زندان محکوم شده و رونالدو فعلا متهم است که چیزی حدود 15 میلیون یورو فرار مالیاتی داشته است. شبیه همین موارد برای مسی، ماسکرانو و نیمار نیز پیش آمده بود.
 
حالا خبر می‌رسد خزانه‌داری اسپانیا تحقیقاتش را روی درآمدهای خامس رودریگز که سه سال است در این کشور توپ می‌زند، آغاز کرده و قصد دارد از جزئيات نجوه اعلام این درآمدها به خزانه‌داری مطلع شود. خامس یکی از بازیکنانی است که درآمد بالایی از تبلیغات و حق تصویرش کسب می‌کند و احتمالا خزانه‌داری به فعالیت‌های او مشکوک شده است. باید دید خامس هم به لیست بلندبالای متهمین اضافه می‌شود یا نه.
 جدیدترین عضولیست فرارهای مالیاتی;ستاره رئال
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار