بازدید 5054

پارس جم دراندیشه پدیده شدن/اس.خوزستان2؟

کد خبر: ۷۰۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 24 June 2017
تا همین چند فصل قبل وقتی باشگاه‌های کوچک از موفقیت حرف می‌زدند، رویاهایی غیرواقعی به چشم می‌آمد؛ و در برابر باشگاه‌های بزرگ، انبوه ستاره‌ها و منابع سرشار مالی چندان توجه‌ای به باشگاه‌های کوچک نمیشد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، اما قهرمانی لسترسیتی در لیگ جزیره انگلیس، سخت‌ترین و رقابتی‌ترین لیگ دنیا در حضور باشگاه‌های بزرگ شهرهای منچستر و لندن و بندر لیورپول، طرحی نو در فوتبال دنیا در انداخت. قهرمانی عجیب اما واقعی و البته کاملا شاگردان رانیری مستحق این قهرمانی بودند. سال بعد این پدیده در آلمان تکرار شد. با باشگاه تازه وارد لایپزیگ، اگرچه لایپزیگ در نهایت قافیه قهرمانی را به تیم تا بن دندان مسلح بایرن مونیخ واگذار کرد، اما همچنان طرحی به مانند لسترسیتی در ذهن تداعی می کرد.
پارس جم دراندیشه پدیده شدن/اس.خوزستان2؟ 
این اتفاق در ایران با قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم افتاد. بعد از سال‌های متوالی که قهرمانی لیگ برتر بین باشگاه‌های پر زرق و برق دست به دست میشد، استقلال خوزستان با عده‌ای جوان و مربی‌گری عبدالله ویسی تعادل را بر هم زد و با جا گذاشتن سرخابی‌های پایتخت قهرمان لیگ برتر شد.
 
حالا و در آستانه شروع لیگ هفدهم، یکی از باشگاه‌هایی که پتانسیل پدیده شدن را دارد پارس جنوبی جم بوشهر است که اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد. مهدی تارتار بعد از صعود به لیگ برتر وعده آسیایی شدن پارس جم را با برنامه‌ای چند ساله داد. حالا با جذب بازیکنانی مثل محسن فروزان، محمد طیبی و فرشاد سالاروند که جزو بازیکنان نسبتا درخشان فصل گذشته بودند پارس جم شکلی کامل‌تر به خود گرفته. محمد طیبی هم چند روز قبل پتانسیل این تیم را در حد حضور در رده‌های بالای جدول و حتی کسب سهمیه آسیایی دانسته بود. باید دید این تیم بوشهری می‌تواند پا جای پای استقلال خوزستان لیگ پانزدهم بگذارد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی