بازدید 42122

انتقاد شدید از مسابقه «خنداننده شو» در «خندوانه»

کد خبر: ۷۰۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 29 June 2017
قسمتی از برنامه «خندوانه» که در شامگاه ششم تیر‌ماه از تلویزیون پخش شد با اعتراض‌های زیادی از سوی مخاطبان تلویزیون روبه‌رو شد.

به گزارش روزنامه جوان، به کارگيری الفاظ نامناسب، توهين‌آميز و دستاويز قرار دادن هر چيزی حتی محتويات توالت برای خنداندن باعث شد کاربران شبکه‌هاي اجتماعی نسبت به اين برنامه واکنش نشان دهند.

تلاش روزنامه جوان برای پاسخگويی مدير شبکه نسيم درباره محتوای نامناسب برنامه خندوانه با پاسخگو نبودن وی همراه بود. در عوض يکي از افراد مطلع،  اطلاعاتی را درباره اين برنامه در اختيار ما قرار داد. از جمله اين‌که شنيده شده حامی اصلي پخش برنامه «خندوانه» خود شخص رئيس رسانه ملی است و همين موضوع حاشيه امنی را برای اين برنامه به وجود آورده است و با وجود مميزی‌های زياد هنوز هم «خندوانه» به خاطر اسپانسری که دارد از شبکه نسيم پخش می‌شود، اما هيچ‌کس زمان پايان پخش آن را به خوبی نمی‌داند!
 
خنداننده‌شو و توهين به بازيکن تيم ملی

مسابقه استندآپ کمدی برنامه «خندوانه» اين شب‌ها وارد مرحله دوم اجرا شده است. سه‌شنبه شب چند اجراکننده به روي استيج خندوانه رفتند و اجرای برنامه کردند. دو نفر از چهره‌های حاضر در اين بخش پيش از اين نام‌های امپراتور کوزکو و شيخ حسين در فضاي شبکه‌های مجازی مانند اينستاگرام فعاليت داشته‌اند و استندآپ‌های‌شان را منتشر می‌کردند که اغلب موارد دارای کلمات رکيک و نامناسب براي رده سنی غيربزرگسال بود. حالا اين دو نفر با نام‌های اصلي‌شان يعني سيده‌زينب موسوی و حسين شاهرخ‌نيا در برنامه حاضرند. در اجرای سه‌شنبه، موسوی درباره نامگذاری گفت و به نام‌های مشهوری که با هم می‌آيند، اشاره کرد و مصداق آن را نام شيث و نصرتی گفت که يادآور اتفاق غيراخلاقی در زمين فوتبال است.
 
وي در بخش انتهايی به نام‌هایی که برگرفته از شغل افراد است، اشاره كرد: «شما يک نفر را ببينيد فاميلي‌اش آهنگر باشد، يعني پدربزرگش آهنگر بوده يا اگر کسی را ببينيد که فاميلي‌اش قناد است يعنی پدربزرگش قناد بوده، فقط من نمي‌دانم پدربزرگ سوشا مکانی چه کاره بوده؟» رامبد جوان هم که به عنوان داور خنداننده‌شو حضور داشت، گفت هيچ مشکلی با اين اجرا ندارد! توجه كنيد كه اين ادبيات از تلويزيون جمهوری اسلامی در حال پخش بوده نه خدايی نكرده شبكه‌های ماهواره‌ای!

جالب اينجاست كه شقايق دهقان، داور و مربی زينب موسوی هم گفت که بسياری از بخش‌ها برای اينکه به کسی بر نخورد حذف شده است!
 
 يکی ديگر از استندآپ‌هايی که در ششم تير برگزار شد، اجرای بهزاد قديانلو بود که در آن از زبان يک گوسفند به اجراي برنامه پرداخت و اداي برخی از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوری را درآورد و بعد از سؤال کردن از حضار يکی گفت اينو چی می‌گی؟! در اينجا به وضوح به يكی از كانديداهای رياست جمهوری توهين شد و همه هم خنديدند!

فرهان معين هم ديگر شرکت‌کننده‌ای بود که درباره قطعی آب صحبت کرد و در آن خواست که اگر آب قطع بود مردم توالت نرن و تکرار کرد که با گوشی موبايل توالت نرين، آقا نرين!

متأسفانه الفاظی از اين دست در اجراهای خنداننده‌شو برنامه  «خندوانه» زياد است.  روزنامه جوان تلاش کرد درباره اين حجم از به کار‌گيری الفاظ نامناسب در برنامه «خندوانه» با محمد احسانی، مدير شبکه نسيم گفت‌و‌گو کند که به‌رغم تلاش زياد احساني حاضر به پاسخگويی نشد، اما منابع خبري رزونامه جوان درباره حجم بالای مميزی برنامه «خندوانه» می‌گويند که در حد خيلي زياد است. برخی از تفاوت‌های پخش اصلی برنامه «خندوانه» و پخش تکرار آن اين است که مميزان شبکه علاوه بر چک کردن متن‌ها و اجراها گاهی اوقات متوجه می‌شوند که اجراکننده استندآپ کمدی بخش‌هايی را در زمان اجرا اضافه کرده‌اند. از سوي شبکه نسيم هم يک ناظر در محل پخش برنامه حضور دارد و بسياری از موارد را وی با مميزی که در سر صحنه انجام می‌دهد اجازه انتشار نمی‌دهد! و پيش آمده که علاوه بر حذف دستور ضبط مجدد بخش‌هايی از برنامه توسط ناظر شبکه داده می‌شود.

با وجود اين هنوز هم شاهد اصرار شرکت‌کنندگان به استفاده از الفاظ نامناسب در اجرای برنامه هستيم. از جمله دلايلی که اجراهای مسابقه خنداننده‌شو با وجود ايرادات زياد هنوز پخش می‌شود اين است که اين برنامه به صورت مسابقه‌ای اجرا می‌شود و شبکه نمی‌تواند اجرای يک استندآپ کمدی را به طور کامل حذف کند! با وجود اين در هر جلسه بيش از چند دقيقه از برنامه به دليل محتوای نامناسب اجازه پخش پيدا نمی‌کند!
 
بعد از جناب‌خان «خندوانه» يک شوخی بود!

اگر قرار بود موفقيت برنامه «خندوانه» به «ما خيلي خوبيم» گفتن‌های رامبد جوان باشد، پس تا امروز هم بايد اين موفقيت ادامه داشت چون رامبد عادت کرده که در طول برنامه چندين بار از حضار برنامه بخواهد بی‌دليل بگويند که «ما خيلی خوبيم»، «ماشاءالله به ما...» و از اين نوع جملات که به بخشي از شناسنامه «خندوانه» تبديل شده است يا اگر قرار بود برنامه «خندوانه» با حضور نيما شعبان‌نژاد که در حضور جناب خان کاملاً محو شده بود، موفق می‌شد که پيش از آمدن جناب‌خان بايد اين اتفاق می‌افتاد. نيما در سری جديد چند کاراکتر را در برنامه اجرا می‌کند که هيچ‌کدام هم موفق نيستند! رامبد برای جبران شکست نداشتن جناب خان، چهار عروسک را به برنامه آورد که تنها موفقيت‌شان بازسازی يک کليپ در فضای مجازي بود که به «عروس خجالتی» يا «عروس جنجالی» معروف شده است. اين عروس‌ها که مسئوليت صداپيشگي مدام از آنها با يکی از موفق‌ترين صداپيشه‌های صداوسيما بود، خيلی زود به عنوان پروژه‌ای شکست خورده از برنامه حذف شدند.
 
برنامه‌ای با تهيه‌کننده چند شغله!

زمانی محمدرضا شهيدی‌فر، مجری و برنامه‌ساز موفق تلويزيون در پشت صحنه «خندوانه»  حضور داشت، ايده می‌داد و برنامه را سرپا نگه داشته بود. مدتی است شهيدی‌فر ارتباط خود را با «خندوانه» قطع کرده، از فصل چهارم هم تهيه‌کننده برنامه عوض شد و سيدعلي احمدی مديرعامل مؤسسه تصوير شهر که همزمان دبيری جشنواره فيلم شهر را نيز بر عهده دارد تهيه‌کننده برنامه «خندوانه» شده است. تهيه‌کننده چندشغله «خندوانه» چقدر می‌تواند بر آنچه در اين برنامه می‌گذرد، نظارت داشته باشد؟!
 
استفاده شخصی از رسانه ملی!

رامبد جوان چند روز بعد از توهين به خبرنگاران و صفر کشکولی، بازيگر پيشکسوت سينما و تلويزيون، وی را به برنامه «خندوانه» دعوت کرد. جالب اينجاست که دعوت از صفر کشکولی با اطلاع شبکه نسيم نبوده و بعد که مديران شبکه دليل اين دعوت را جويا می‌شوند رامبد جوان برايشان از دليل دعوت و عذرخواهی می‌گويد و شبکه نسيم هم به دليل اينکه عذرخواهی کردن فرهنگ پسنديده‌ای است! با اين کار موافقت کرده‌ است.

جالب اينجاست که رامبد جوان پيش از دعوت از صفر کشکولی و در برنامه‌ای که به مناسبت عذرخواهی از اين بازيگر اجرا شده بود، از اينکه خبرنگاران به بهناز جعفری گفته‌اند اگر ما نبوديم بهناز جعفری، بهناز جعفری نمي‌شد، انتقاد کرد اما در روزی که مجريان راديو و تلويزيون به ديدار رئيس رسانه ملی رفته بودند در حضور علی‌عسگري گفت: اگر ما نباشيم اين سازمان به جز يک ساختمان ارزش ديگري ندارد! بعد هم برای نشان دادن ارادتش به رئيس سازمان صداوسيما با وی يک عکس سلفي گرفت و رفت.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۹۹
واااا ! چه حساس ! الفاظ رکیک ؟ اگر به منتخب مردم توهین بشه کار تمیز فرهنگیه ولی تو سیما همه باید مودب باشن ؟ کی گفته ؟ بفرمایید ادب را از خودتان شروع کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
احمدی نژاد هم منتخب مردم بود که بهش توهین شد. ای بابا...بگذریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
عالي همه چيزو بهم وصل كردي
حالا درست و غلطش رو نمیدونم و برنامه رو هم ندیدم ولی این متن رو خوندم خیلی خندیدم
این نظر شماست. بهرحال شماها هم از شکست خوردگان انتخابات هستشد و دوست دارید مردم فقط گریه کنند
خيلي هم عالي بود.................................
چي چي رو توهين شد
ماهيت استند آپ كمدي همينه
وقتي جامعه چند رو داشته باشه اين اتفاق مي افته، گريزي نيست
یعنی شما منظورتون اینکه با هیچکس و هیچ چیز شوخی نکنند ولی مردم رو بخندونن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
نه منظورشون اینه که مردم شبکه من و تو رو ببینند.
خوب بابا یه نفس بکش تابی ...
من که این برنامه رو نگاه نمی کنم ولی شما هم پیاز داغش رو زیاد کردی!
متاسفم کهتحمل شنیدن یک شوخی کوچک هم نسبت به پدرسوشامکانی هم ندارید.واقعا متاسفم.
خودت میگی نره بعد میگی کو شیرش؟
به بهانه خنداندن مردم با اسم و فامیلی شخص خاص شوخی بی ادبانه کردن واقعا اخلاقی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
اون شخص خاص خودش نماد بی فرهنگی و بی ادبی هست
به چه ادم هایییی بر خورده ؟
همچین میگین به بازیکن تیم ملی توهین شده انگار خود شما نبودید که هرکاری خواستید با اون بنده خدا کردید...
مطالب گفته شده از سوی شما در رابطه با الفاظ رکیک با توجه به حمایت شما از ریاست جمهوری که به مخالفینش انواع الفاط رکیک و زشت را میزند غرض ورزانه است و بس پس دلتان برای مردمی که خوب و بد را می فهمند نسوزد
از اولش هم معلوم بود که این برنامه با پشتوانه و پشت گرمی مدیران سیما به حیات خود ادامه می دهد
دو سوال مهم
چه کسی تلویزیون میبینه؟
چه کسی خندوانه میبینه؟
خانم چليه قميه كه مي گفت: اسم بچه را گذاشتند برجام حالا يعني چه؟ يعني برنامه جامع اقدام مشترك يا اقدام جامع برنامه مشترك!
خنداننده شو واقعا خوبه
نمیدونم این رامبد جوان تا کی میخواد به این کاراش ادامه بده
کل مملکت به فنا رفته، تو اومدی چسبیدی به دو تا جوک خفیف.
حالا یه برنامه پیدا شد مردم یه ذره علاقه دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
چرا ادامه نظرمو سانسور کردی؟؟؟ سانسورچی
جنبه شوخی خود را بالا ببریم.
متاسفانه برنامه خندوانه كه از شبكه نسيم پخش مي شه واقعا يك برنامه بي محتوا ومسخره اي است كه هيچ خروجي براي بيننده نداره همه ايتم هاي كه پخش ميشه يك جوري ميخواد خنديدن را به بيننده تحميل كنه كه اين كار توسط خود مجري وهمكارانشان كه بصورت الكي خوش وزوركي خنديدن اجرا ميشه مخصوصا اين برنامه خندانه شو كه جديدا اجرا مي شه خيلي مضحك ومسخره است كه وقتي ادم نگاه مي كنه حالش از تلويزيون ديدن بهم مي خوره
خواهشا اين برنامه را تعطيل كنيد اين برنامه فقط وقت تلويزيون را هدر مي ده وبه شعور مردم توهين ميشه وبا فرهنگ كشور ما متضاد است .
من موافق پابرجا موندن خندوانه هستم ولی خب باید اینو بدونیم که رسانه بیشترین سهم رو در فرهنگ سازی داره و خیلی از این حرفها که الان بد محسوب میشه اگه جلوشو نگیریم کم کم عادی میشه و دیگه احترامی باقی نمیمونه مخصوصا که خانم دهقان تو همین خندوانه گفتند من برای شوخی هیچ حد و مرزی قائل نیستم!!!!
و یه نگاه به فرهنگ الانمون بندازیم میبینیم خیلی از ارزش هایی که در گذشته وجود داشته سر همین شوخی ها و به سخره گرفتن ها نابود شده
چرا به الفاظ م.م گیر نمیدین؟؟؟؟؟؟
یه زمان رئیس جمهور این مملکت گفت اون ممه رو لولو برد.
اجازه بدهیم ملت شاد باشند
چطور وقتی ساندیسی ها به رییس جمهور فحش میدن کسی یاد ادب نمی افته
سلام .
بابا خیلی تابلوهه
خیلی تابلوهه مشکل شخصی دارین با این برنامه
چرا کسی را که مردم را می خنداند و از غم برای ساعاتی رها می کند تحمل نمی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
چون برای مردم بده و مردم اینو نمیفهمن
تا قبل از خندوانه عده ای کلا در خلا زندگی می کردند . می دونستند که تلوزیون یک چیزایی کم داره اما نمی دونستند چی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
خلأ فرزندم اونیکه شما نوشتی خلاست . جای خوبی نیست :)
برو بابا
باز هم کم جنبگی باز هم کم ظرفیتی باز هم موضع گیری بابت شوخی و نه جدی!
اتاق فکر این برنامه بسیار ضعیف و منفعل و سردرگم عمل میکند و بسیار این شاخه و آن شاخه می پرد. البته اگر به فرض اتاق فکری وجود داشته باشد.
می خواین همین هم تعطیل کنید، تا ما هم کلا تلویزیون رو جمع کنیم.
دقیقا کجا و در چه حجمی انتقاد شدید شده؟! از طرف خودتون حرف بزنید لطفا
باز دوتا شوخی شد به همه بر خورد! راه بیوفتین کمپین تشکیل بدین باز!
برنامه جلف وسبکی است از اقای جوان بیش از این هم انتظار نداریم
بیگیرین همه شونو اعدام کنین مسخره ها رو
بعضی قسمت ها رو قبول دارم ، بعضی هاشو نه
این برنامه رواج دهنده توهین به مقام پدر و مادر در قالب شوخی است
خیلی حساس نشو تابناک !! تو جامعه واقعی مردم هزار بار بدتر اینارو به هم میگن همه هم میخندن و شادن ! شما خیلی حساس شدی !
اگر شما به اصطلاح رسانه ای ها چوب لا چرخ چیزی نکنین و آتیش بیار معرکه تشین
زندگی در ایران بیشتر خوش میگذره
بیوی لز اصلی ترین ارکان تفرقه و دامن زدن به اون شما نطبوعاتیها و خبرنگاران هستین

من خودم درس خونده در زمینه روزنامه نگاری و ارتباطات هستم
برا همین نیدونم دارم چی نیگم
و کاملا با این حرفه و رویکرد روزنامه نگاران آشنام

با سپاس
آقا پیشنهاد میکنم که یک ممیزی هم برای مداحان قبل از نماز عید فطر بذارید
چیزهای کوچیکو اینقد بزرگ نکنین -
مقاله رو شریعتمداری نوشته
هیچکدام این شوخی ها مشکلی نداشتند
تابناک تو مدتیه خیلی با خندوانه مشکل داری
ظرفیتتون رو ببرید بالا
یعنی فکر میکنید بدون حضوری کاراکترهای مانند رامبد مدیری کلاه قرمزی و ..... سازمان در حد وزارتخانه سیما هیچ ارزشی خواهد
بیکارید سر هر چی گیر میدین
همون لیاقت خورده گیران و دلواپسان است که مردم ماهواره نگاه کنند
اگه با طنز نتونیم خیلی از معضلات اخلاقی و غلط رو به مردم یاد بدیم با چه وسیله ای دیگه ای می تونیم این موضوع رو فرهنگ سازی کنیم؟؟؟؟؟؟
یارو میره تو توالت عمومی کثافت کاری می کنه و یه آفتابه آب هم نمیریزه ...اینو چه جوری باید تو این جامعه داد زد و گفت
طرف آب دماغش رو تو خیابون با دست می گیره و پرت می کنه رو آسفالت صاف و میره کی باید اینو فرهنگ سازی کنه و به این آدم ها بگه که این کار اشتباه هست؟
طرف اسم برای بچه اش انتخاب می کنه ولی تا سن 24 سالگی بچه تازه می فهمه معنی اسم یعنی چی؟...
یارو یه تیشرت خارجی تنش می کنه روش انگلیسی نوشته فکر می کنه خیلی با کلاسه بعد متوجه میشه بابا این کلمه فحشه و یا اسم گروهی هست با گرایشات آنچنانی و ....
مردم حدود طنز سازتده رو خیلی خوب تشخیص میدن شما ها اگه مشکل اساسی با خندوانه و رامبد جوان دارید برید دنبال بهانه های معقولانه دیگه باشید که آبروی خودتون حفظ بشه
کامنت رو هم نذاشتی اشکالی نداره روی صحبتم با خود شماست که امیدوارم این نصیحت دوستانه رو از من بپذیرید
تا توانی رفع غم از چهره غمناک کن درجهان گریاندن اسان است اشکی پاک کن
يعنى مردم اينقدر عقب مونده شدن كه شما مى گيد چه بگن يا چه بشنوند
خب ماهيت اين جور برنامه ها همينه
شما كانال رو عوض كن اگه از چند كلمه عادى تو كوچه و خيابون هم شنيده ميشه ناراحت مي شى.
اصلا جنبه نداريم
واقعیت اینه که برنامه ای مثل خندوانه و دورهمی یا امثالهم، مردم رو دوباره با صدا و سیما آتشی دادن تا به جای اینکه ماهواره ببین حداقل شبی یک ساعت رو تلویزیون خودمون رو نگاه کنن. امثال تندرو ها که هم با ماهواره مخالفین (ما هم مخالفیم البته...) هم با همچین چیزی لطفا بفرمایید چه راهکاری برای جذب مخاطب به سمت تلویزین ملی دارین...؟!
بسه بابا جمع کنید این در و دکونا رو ..
مگه چی گفتن؟ به کاندیدای ریاست جمهوری توهین شده؟ ما که چیزی ندیدیم. یه عمر مسئولین به مردم توهین کردن حالا با یه حرف؟ کسی نیست بگه ، اگه میذاشتین همین کمدینا مستقیما تو تلویزیون حرفاشونو بزنن ، دیگه نیازی به تیکه پروندن نبود ، وقتی نمیذارن که بگیم "گند زدین و جامعه رو خراب کردین" معلومه مجبورن بجاش بگن "آقا نرین" ..
واقعا خیلی جلفن
اونایی که از دششوری بدشون میاد نبینن
توهینی در کار نبود.ی ذره جنبه داشته باشید بابا....
اینایی که مرتب از خندوانه ایراد میگیرن میخوان برنامه حذف بشه تلویزیون دوباره کسل کننده بشه و مردم برن سمت ماهواره
وگرنه برنامه ای که هم شاده هم اموزنده چرا باید اینقدر ایرا بگیرن
دوستانی که میگن خندوانه به درد نمیخوره رو درک نمیکنم
برنامه ای پیدا شده مردم بعد 23ساعت خاموشی تلویزیون ساعت یازده میشینن و نگاه میکنن
قبول دارم تو مرحله دوم شوخی ها کمی متمایل به +18 سال بود و باید رعایت میشد ولی نشد
قسمت شوخی با سوشا مکانی و بازیکنان سابق پرسپولیس واقعا بد بود و همینطور درباره یکی از نامزد ها که تو این جور مواقع باید قبلش از فرد مورد نظر اجازه میگرفتم
خدا کنه حالا که میخوان نشون بدن استعداد این کار رو دارن از شوخی های +18 صرف نظر کنند.!
بسه عاموشماهم شورشودراوردین خنده وانه خیلی هم عالیه رامبدجوان پسر خالم هم نیست حداقل به خنده و خندیدن به عنوان دارو نگاه دبیرامون خوبه دیگه کی میخواین شعوربهم بزنیدهی انتقاد هی انتقاد فرهنگ داشته باشید
داداش انقد بد در مورد خنداننده شو حرف نزن اگه کلا با اینا شوخی نکنن با چی شوخی کنن
این برنامه خندوانه بعد از کنار گذاشتن و رفتن جناب خان و اقای بحرانی مخاطبین خود را از دست داده و لیکن اقای جوان بهتر است فکر دیگری برای جذب مردم کند و در کل این برنامه دیگه جالب به نظر نمیاد ...
گیر ندید به ملت بابا
بنظرمنک خندوانه عالیه همچنین رامبدجوان
ی برنامه مفرح داره تلویزیون همونم شماجمع کنین با گیردادنتون.
بی جنبه هاهاااااااااااااااااااا یه شوخی بود قتل که نکردن خیلی بی جنبه ایدخیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مملکتی که تابو پرست و خندیدن مردم و جرم و بد می دونه از این بیشتر انتظار نمیره
واقعاًفکرکردیدما مردم با ادبی هستیم.فقط کافیه توخیابون آینه ماشینت به آینه ماشین بغلی بخوره دروگوهره که ازدهن راننده وسرنشینان به سمت شمانازل میشه.
مردم ما دوست دارن به هر چیزی بخندن حتی اگر بی حرمتی درش باشه یا سخیف و مبتذل باشه. اگر هم کسی بخواد مخالفت خودش رو با این سطح نازل اعلام کنه و از برنامه سازان بخواد نوع زیباتری از شوخی رو به نمایش بگذارن متهم میشه طرفدار غمه و درخواست تعطیلی این برنامه و خنده و شادی مردمو داره.
واقعا که! مگه فقط شوخی باعث شادی میشه شوخی که از حد بگذره ميشه توهین بعد هم همه تماشگران که گروه خاص نیست باید همه قشر آدمها رو در نظر گرفت مخصوصا تا پیرش رو نوجوانان حتی کودکان که
لطفا نظرات رو پخش کنید
حساس نشو
حساس نشو
سراسز چلنج مطرح شده تهوع آور است
دوباره شروع شد انتقادات بی جا!!!
راست میگید از چیزایی انتقاد کنید که به درد مردم بخوره،پیگیر نون شب مردم باشید،
حالا یکی هم پیدا شده مارو الکی الکی بخندونه وسرخوش کنه،ایراد میگیرید
.ینی این کشور ومملکت هیچ مشکلی ندارن به جز برنامه خندوانه،اونایی هم که با این برنامه مشکل دارن ونمی پسندند،خیلی راحت میتونن با کنترل شبکه تلویزیون رو عوض کنن،ماشالله سریال هایی گریه دار وبرنامه های غصه دار زیاد داریم،خودشون رو با اونا سرگرم کنن،به همین راحتی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
پیگیری نون شب مردم سر جاش. پیگیری اخلاق و فرهنگ هم سر جاش. همه چی رو قاطی نکنیم
سلام اگه کسی حرفی حدیثی داره که میخاد به دختر با مزه ی ما قمیها بزنه با من طرفه اخه بگو به شما چه ربطی داره که میخایی زیرابشو بزنی
رامبد جوان بعد از جناب خان نمیخواد شکست رو بپذیره واین ارتباطی به خندیدن وخنداندن نداره.
اين متن خودش يه استند آپ عاليه
حضرت امیر المونین امام علی علیه السلام می فرمایند:
بر حذر باش از گفتن سخن خنده اور هر چند ان را از دیگری حکایت کنی...

حالا بعضیا...چه کارا می کنن بهانشون هم خندوندن است ...اصلا اصل موضوع مشکل داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
آقا شما تفسیر به رای رو به انتها رسوندی، دمت گرم
چه طور میثم مطیعی میتونه از تریبون نماز بزرگ عید فطر رییس جمهورو تخریب کنه حالا چند نفر نمی تونن چند تا جک بگن مردم یه ذره شاد شن ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
خخخخخ
من میگم برای اینکه یه وقتی به هیچکس برنخوره تو همچین برنامه هایی دست و پای مردم رو بگیرند و غلغلکشون بدن تا بخندن. اینجوری همه خوشحالن.
دوستانی که میگن شوخی بود به نظرتون به شوخی میشه توهین کرد؟ یعنی اگه من دماغ خانم دهقان رو مسخره کنم چون برای شوخی هست مشکلی نداره؟ یا قد کوتاه خانم زینب موسوی رو مسخره کنم چون شوخی هست مشکلی نداره؟
ای بابا ماهام که صبح تا شب فقط دنبال سوژه واسه داستان درست کردنیم جامعه افسرده ما به شادی نیاز داره و شادی همینجوری به وجود نمیاد در نتیجه به امثال این برنامه ها بدر جور نیاز داریم امثال این جور عبارات و توهینات در جامعه ما خیلی زیاده ای کاش مشکل ما فقط همین چیزا بود اکر بخوایم بچمون پای تلویزیون خراب نشه جامعه رو چیکارش کنیم ؟! احتمالا اونم دوستان منتقد با نقداشون نویسندکانم با نوشتارشون می تونن درستش کنن
خیلی برنامه عالی و پر محتوایی هستش،محتواش هم شاد کردن ملت و اجازه دادن به ملت برای شاد بودن هست تا حدی که وسعش برسه
خود سوشا هميشه سوژه س
آیا انتقاد یعنی توهین!!!!!!انتقاد برای همه ولی خودمان نه!!!!
برنامه خندوانه واقعا برنامه بی محتوایی هست و به هر قیمت حتی با شوخی با اسم و فامیل مردم هم قصد خنداندن مردم را دارند.
من خودم به شخصه برنامه خندوانه رو دوست دارم از مهمونایی که دعوت میشه خیلی چیزا یاد گرفتم برنامه شاد و مفرحی هست تلوزیون ایران رو فقط این برنامشو نگاه میکنم
از رای های مردم هم معلوم بوده برنامه خنداننده شو موفق بوده هرچند بعضی مطالبش به دور از فرهنگ ایران هست

در کل میخام بگم تابناک:

خوبه تلوزیون نسیم هم تمام برنامه هاش بشه مداحی و سخنرانی؟!!!!

اعصابشون رو راحت بزارین تا بتونن مردم رو یه کم بخندونن
بابا بسه دیگه حالا خندوانه بعد از رفتن جناب خان یه کم جذاب شده من که مشکلی ندارم اگه شما مشکلی دارین میتونین کانالو عوض کنید
واقعا این متن خجالت آوره
بسه دیگه، خواهشا نظر شخصی خودتون که ادمای مث شما ۲-۳ درصد جمعیت ایران تشکیل میدن وبی بجای همه مردم میخوان فکر کنن و تصمیم بگیرن ، خجالت بکشین ،یه گروه از دل و جون داره تلاشش رو میکنه حداقل شما چی؟ اگه بلدی بیا بهترش بساز
من مخالف حرف دوستانم که این دقت ها وسواسه .اگر توی این موارد غیر اخلاقی که می تونه تیشه به ریشه ی فرهنگمون بزنه دقت به خرج ندیم در تربیت نسل آینده اثراتش رو متحمل میشیم. بعدهم شما که تحمل انتقاد سازنده ی برادر میثم مطیعی رو ندارید.چگونه این بی اخلاقی هارو شوخی و بی ایراد می دونین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر