بازدید 5592
۱

واکنش خیابانی به مقدمه فتح الله‌زاده: اگر بد بود اعدامم کنید!

شما مطمئن باشید که اگر مقدمه این کتاب را مثلا آقایان تاج یا کفاشیان می نوشتند، دوباره خیلی‌ها می‌گفتند چرا تاج یا کفاشیان نوشته‌اند؟ اگر انصاری‌فرد مقدمه می نوشت می پرسیدند چرا انصاری‌فرد نوشته
کد خبر: ۷۱۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 11 July 2017
جواد خیابانی گزارشگر فوتبال در خصوص کتاب ترجمه شده یا تالیف شده خودش صحبت کرد. طی همین یک هفته حرف و حدیث‌هایی در مورد چاپ این کتاب مطرح شد که خیابانی در مورد آنها توضیحات کاملی دارد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، از خیابانی درباره اینکه مقدمه این کتاب را علی فتح‌الله‌زاده نوشته است سوال شد. او می گوید: قرار بود اگر سه کتاب چاپ شود، من و آقایان فتح‌الله‌زاده و عابدینی هر کدام یک مقدمه بنویسیم که در نهایت یک کتاب چاپ شد و امکان نداشت بیشتر از یک مقدمه بنویسیم.در نهایت هم آقای فتح‌الله زاده مقدمه دو و نیم صفحه‌ای را نوشت که خیلی هم خوب شد. من این مدیران را که برای این فوتبال زحمت کشیدند دوست دارم و خیلی مدیران دیگر را هم دوست دارم. شما مطمئن باشید که اگر مقدمه این کتاب را مثلا آقایان تاج یا کفاشیان می نوشتند، دوباره خیلی‌ها می‌گفتند چرا تاج یا کفاشیان نوشته‌اند؟ اگر انصاری‌فرد مقدمه می نوشت می پرسیدند چرا انصاری‌فرد نوشته است.
 
خیابانی تاکید می کند: من به خیلی از دوستان خودم از بازیکن، مربی و روزنامه‌نگار این را سپردم که مقدمه را بنویسند ولی مقدمه فتح‌الله‌زاده از همه بهتر بود. ایشان سال‌ها است که کار مطبوعاتی و انتشاراتی می‌کند و اگر او این مقدمه را نمی نوشت پس چه کسی باید می نوشت؟ اصلا اگر این مقدمه بد بود اعدامم کنید.حالا اگر دوستان از مقدمه کتاب خوششان نمی‌آید آن را نخوانند یا اگر نوشته مرا دوست ندارند نخوانند ولی 700 صفحه نوشته پرارنائو را که می توانند بخوانند. اینکه گواردیولا به یک نفر اجازه داده تا یک سال در کنارش باشد در نوع خودش موضوع جالبی است و بهتر است کتاب را بخوانید و با این مربی بزرگ بیشتر آشنا شوید.
 
خیابانی در پایان حرف هایش می گوید:‌از طرف من به دشمنانم سلام برسانید و به آنها بگویید که اول کتاب را بخوانید بعد قضاوت کنید. قرار است مراسم رونمایی از این کتاب هم ساعت 17 چهارشنبه ٢١ تیر ١٣٩٦ در بزرگراه حقانی، نرسیده به خروجی همت ، کتابخانه ملی ایران، سالن کنفرانس اندیشگاه فرهنگی برگزار شود. دو کتاب بعدی من هم در مورد آنتونیو کونته و زیدان هستند که کونته به آخرهای کار رسیده و قرار است این دو کتاب را تا پایان سال بیرون بدهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام جواد...
سلام فتح اله زاده...
سلام گواردیولا...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی