بازدید 9574

جراردپیکه:رونالدو توپ طلای امسال را هم می برد

کریستیانو چمپیونز لیگ و لالیگا را فتح کرده است بنابراین او برگزیده خواهد شد، اما مسی همچنان بهترین فوتبالیست تاریخ است و اسامی دیگر بعد از او قرار خواهند داشت.
کد خبر: ۷۱۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 13 July 2017
در حالی که جرارد پیکه برای انجام قرارداد تبلیغاتی به همراه بارسلونا در ژاپن به سر می‌برد، در گفت‌وگو با رسانه‌ها در مورد موضوعات مهمی همچون دلایل بردن توپ طلای امسال توسط رونالدو، صحبت کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی از مارکا، پیکه معتقد است بردن لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا به همراه رئال مادرید در فصل گذشته، رونالدو را به شانس اول بردن توپ طلای امسال تبدیل کرده است. 
پیکه در گفتگو با شبکه یک تلویزیون قطر گفت: کریستیانو رونالدو چمپیونز لیگ و لالیگا را فتح کرده است بنابراین او برگزیده خواهد شد، اما مسی همچنان بهترین فوتبالیست تاریخ است و اسامی دیگر بعد از او قرار خواهند داشت. 

جراردپیکه:رونالدو توپ طلای امسال را هم می برد

پیکه معتقد است رقابت دائمی با سرخیو راموس، هم تیمی اش در تیم ملی اسپانیا،  برای او مسئله خاصی به وجود نمی آورد: بین رئال مادرید و بارسلونا همیشه رقابت بزرگی وجود دارد، راموس از لوس بلانکوس دفاع می‌کند و من از بارسا. وقتی ما با همدیگر روبه‌رو می شویم، سعی می‌کنیم از تیم های مان دفاع کنیم، اما وقتی در تیم ملی هستیم، در کنار هم برای موفقیت می جنگیم. 

پس از جام جهانی، به نظر می‌رسد این مدافع میانی دیگر در تیم ملی جایگاهی نداشته باشد. پیکه می گوید:من جام جهانی و جام ملت های اروپا را با اسپانیا برده ام، ما تاریخ سازی کردیم. تلاش می‌کنیم سال آینده دوباره فاتح جام جهانی باشیم، اما پس از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد. مربی جدید ما جولین لوپتگی، بسیار خوب کار می کند، او شخصیت خوبی از خود نشان داده است. ما عالی فوتبال بازی می‌کنیم. ما اطمینان داریم که او نقش مهمی در مسابقات پیش رو خواهد داشت. 

مدافع سابق منچستر یونایتد، به دلیل تعصب زیاد به کاتالان، اغلب در بازی های ملی توسط هواداران هو می شود. او تنها در زمان بازی های ملی این تعصب را پنهان می کند:جدا از این که نظر شما در مورد کشور چیست و چه احساسی دارید، وقتی من در زمین مسابقه هستم و بازی می کنم، از طرفداران و از جو حاکم جدا می‌شوم و تلاش می‌کنم بهترین بازی را به نمایش بگذارم.

پس از اتمام این فعالیت های تبلیغاتی، مسی، نیمار و آردا به تمرینات اضافه خواهند شد و برای نخستین بار با ارنستو والورده دیدار خواهند کرد. پیکه ادامه داد :یکی از دلایلی که والورده با ماست، این است که او جزیي از بارسلونا بوده و زیر نظر یوهان کرایوف تمرین کرده است.

در نهایت پیکه در مورد اهداف و برنامه های آینده اش مورد سوال قرار گرفت. او نتیجه گیری کرد:می خواهم در آینده رییس‌ بارسلونا باشم، اما هنوز راه زیادی باقی مانده است. در حال حاضر تنها به داشتن یک دوره حرفه ای به عنوان فوتبالیست فکر می کنم  نه رییس‌ شدن.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار