بازدید 4396

اجرای ۷۲ درصد از شبکه فاضلاب تهران

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در جوابیه ای اعلام کرد ۷۲ درصد از شبکه فاضلاب تهران اجرا شده و پساب خروجی مطابق استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست کشور پایش می‌شود.
کد خبر: ۷۱۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 16 July 2017
شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیرو درج خبری در خبرگزاری خانه ملت مبنی بر " ورود 600 میلیون متر معکب فاضلاب به سفره های آب زیرزمینی تهران/ آبیاری مزارع جنوب تهران با فاضلاب تصفیه نشده" جوابیه ای به دفتر خبرگزاری ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است

مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، در طرح جامع فاضلاب تهران اجرای حدود 9 هزار کیلومتر شبکه و نصب و واگذاری حدود یک میلیون فقره انشعاب به مشترکان در افق طرح (سال1410) به منظور جمع‌آوری 850 میلیون مترمکعب فاضلاب خانگی پیش بینی شده که با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون 72 درصد از شبکه فاضلاب تهران اجرا شده است.

 همچنین تاکنون 80 درصد از انشعابات پیش بینی شده در طرح جامع به مشترکان واگذار شده که 71 درصد این انشعابات به شبکه فاضلاب وصل شده است.

شایان ذکر است در حال حاضر این شرکت سالانه حدود 300 میلیون مترمکعب فاضلاب خانگی در شهر تهران جمع آوری و تصفیه می کند و پساب خروجی آن به طور مستمر مطابق استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست کشور پایش و به منظور مصرف کشاورزی دشت ورامین به شرکت آب منطقه‌ای تهران واگذار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی