بازدید 1898

اقتصاد قطر از محاصره تحمیلی کشورهای عربی متضرر نشده است

سفیر قطر در واشنگتن با بیان اینکه کشورش می تواند محاصره فعلی را تا ابد تحمل کند، گفت: اقتصاد قطر از محاصره تحمیلی کشورهای عربی متضرر نشده است.
کد خبر: ۷۱۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ 20 July 2017
سفیر قطر در واشنگتن با بیان اینکه کشورش می تواند محاصره فعلی را تا ابد تحمل کند، گفت: اقتصاد قطر از محاصره تحمیلی کشورهای عربی متضرر نشده است.

به گزارش خبرگزای مهر، مشعل بن حمد آل ثانی، سفیر قطر در واشنگتن در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان اظهار داشت که کشورش می تواند محاصره فعلی را تا ابد تحمل کند، ولی از هر گونه راه حل سریع برای اختلافی که به گفته او ضرر همه است، استقبال می کند.

وی تاکید کرد که اقتصاد کشورش از محاصره تحمیلی کشورهای عربستان، امارات، بحرین و مصر علیه دوحه متضرر نشده است.

سفیر قطر در واشنگتن گفت: اقتصاد قطر باثبات و قوی است و ما می توانیم تا ابد به شرایط فعلی ادامه داهیم ولی دولت ما خواهان حل و فصل این بحران در اسرع وقت ممکن است.

این دیپلمات قطری ادامه داد: ما بارها خواستار برگزاری نشست و ارائه شواهد و ادله شدیم و در حال حاضر باید کشورهای محاصره کننده در این مورد تصمیم بگیرند.

وی ارتباط بین امضای توافق میان دوحه و واشنگتن در زمینه مبارزه با حمایت مالی از تروریسم را با شروط سیزده گانه کشورهای محاصره کننده را رد کرد.

عربستان روز دوشنبه (۱۵ خرداد) به همراه امارات، بحرین، مصر، دولت شرق لیبی، موریتانی، جزایر مالدیو و رئیس جمهوری فراری و مستعفی یمن با ادعای حمایت قطر از تروریسم و افراط گرایی و دخالت در امور داخلی دیگر کشورها، روابط سیاسی و دیپلماتیک خود را با دوحه قطع کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی