بازار داغ قاچاق تروریست های داعشی از تلعفر به خارج از عراق

در آستانه آزاد سازی شهر تلعفر از تروریست های داعش، بازار قاچاق تروریست ها به خارج از عراق هم داغ شده و هر تروریست ۳تا۵ هزار دلار برای خروج از عراق پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۷۲۳۲۴۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 20 August 2017
|
2559 بازدید
در آستانه آزاد سازی شهر تلعفر از تروریست های داعش، بازار قاچاق تروریست ها به خارج از عراق هم داغ شده و هر تروریست ۳تا۵ هزار دلار برای خروج از عراق پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه «عکاظ»، اداره مبارزه با تروریسم عراق از «حیدر العبادی» نخست وزیر این کشور خواست تا در خصوص اطلاعات امنیتی اخیر مبنی بر اینکه عناصر داعش به صورت قاچاقی از تلعفر بیرون برده می شوند تحقیقاتی صورت بگیرد.

اخیرا «عباس البیاتی» نماینده پارلمان عراق اعلام کرد بر اساس اطلاعات امنیتی به دست آمده عناصر داعش در آستانه آزادسازی تلعفر به صورت قاچاقی از این شهر خارج شده و به بیرون از مرزهای عراق می روند.

بر اساس این خبر افرادی که در عملیات قاچاق تروریست ها به خارج از عراق دست دارند ۳ تا ۵ هزار دلار بابت هر تروریست دریافت می کنند.

این نماینده پارلمان عراق تأکید کرد که قاچاقچی ها از شکاف های امنیتی موجود در تلعفر استفاده کرده و دست به این اقدام می زنند وی افزود: این افراد همان دلالانی هستند که نفت عراق را برای داعش به فروش رسانده بودند یا آثار تاریخی این کشور را از عراق قاچاق کردند.

وی تأکید کرد برخی در حال فعالیت در خارج از چارچوب قانون هستند و نهادهای اطلاعاتی باید در این خصوص تحقیقات گسترده انجام دهند زیرا برخی از این دلال ها اطلاعات مفیدی از تروریست های داعشی دارند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟