بازدید 5468
۱

تعداد هواپیماهای تحویل شده از فرانسه به ۹ فروند رسید

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت:با ورود 2 فروند هواپیمای ای تی آر تعداد هواپیماهای تحویل شده از فرانسه پس از توافقنامه برجام به 9 فروند رسید.
کد خبر: ۷۳۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 28 September 2017
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت:با ورود 2 فروند هواپیمای ای تی آر تعداد هواپیماهای تحویل شده از فرانسه پس از توافقنامه برجام به 9 فروند رسید.

به گزارش فارس به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده با اشاره به اینکه ساعت 10 صبح ششم مهرماه دو فروند دیگر از هواپیماهای ای تی آر خریداری شده هواپیمای جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در فرودگاه مهرآباد تهران به به زمین نشستند گفت:با ورود 2 فروند هواپیمای ای تی آر تعداد هواپیماهای تحویل شده از فرانسه پس از توافقنامه برجام به 9 فروند رسید.

جعفرزاده افزود: در اواخر فروردین ماه ٩٦ قرارداد ٢٠ فروند هواپیمای ٧٠ نفره فرانسوی -ایتالیایی ای تی آر در تهران به امضا رسید که ٤ فروند آن قبل از این و ٢ فروند دیگر طبق تعهدات شرکت فرانسوی تحویل شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: این هواپیما کوتاه بُرد و برای پوشش پروازهای داخلی بکارگرفته خواهد شد. 

جعفرزاده با ذکر این مطلب که این نوع هواپیماها مورد استفاده ٢٠ شرکت دیگر در دنیاست گفت: در قرارداد این هواپیماها بر همکاری هایی در زمینه تولید قطعات و مباحث سخت افزاری و نرم افزاری نیز تأکید شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
"٢٠ فروند هواپیمای ٧٠ نفره"
منظور از این خریدها چیست؟
آیا در اخیتار ناوگان هوایی و در خدمت مردم خواهد بود یا در اختیار آقازاده ها و نجومی بگیران؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی