بازدید 12467

التماس عروس داعشی به "مرکل"

یک عروس داعشی آلمانی که همسر و سه فرزندش را برای پیوستن به گروه تروریستی داعش ترک کرده بود به آنگلا مرکل – صدر اعظم آلمان – التماس کرد با بازگشت وی به آلمان موافقت کند.
کد خبر: ۷۳۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 04 October 2017
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک عروس داعشی آلمانی که همسر و سه فرزندش را برای پیوستن به گروه تروریستی داعش ترک کرده بود به آنگلا مرکل – صدر اعظم آلمان – التماس کرد با بازگشت وی به آلمان موافقت کند.

نادیا رمضان زن 31 ساله ای است که در سال 2014 همسر و سه فرزندش را ترک کرد تا برای جهاد نکاح به گروه تروریستی داعش بپیوند. او اینک خواستار بازگشت به کشورش است. به همین منظور با انتشار ویدئویی خطاب به مرکل، به او التماس می کند که با بازگشتش به آلمان موافقت کند.

نادیا در حالی در این ویدئو ظاهر می شود که پسربچه ای در آغوش دارد. او ضمن ابراز پشیمانی خطاب به صدراعظم آلمان می گوید: خواهش می کنم؛ من اشتباه کردم. من به کمک شما نیاز دارم. لطفا به ما کمک کنید. من می خواهم با دو فرزندم به آلمان بازگردم. التماس می کنم ما را سریعا به آلمان بازگردانید. من می خواهم فرزندانم در محیطی معمولی بزرگ شوند، به مهدکودک و مدرسه بروند.

وی در ادامه این ویدئو گفت: می خواستم در صلح در جهان زندگی کنم، به خدا خدمت کنم و فرزندانم را بزرگ کنم.

این زن داعش مدعی شد که خطرناک نیست. حتی قادر به شلیک نیست چراکه از اسلحه می ترسد و تمام وقت خود را به آشپزی و تماشای فیلم گذرانده است. او نسبت به شکست های گروه تروریستی داعش ابراز نگرانی کرده و خواستار بازگشت به آلمان است.

برخی از گزارش ها حاکی از آن است که نادیا رمضان پس از فرار به رقه با یک عنصر داعشی اهل هامبورگ ازدواج کرد. او ابتدای سال 2017 پس از شکست های پی در پی داعش، از سوریه فرار کرد ولی در ایست بازرسی کردستان بازداشت شد. پس از تحمل 18 روز زندان به اردوگاه عین عیسی که صرفا خانواده های عناصر داعش در آنجا نگهداری می شوند، منتقل شد. سخنگوی وزارت خارجه آلمان تأیید کرد که ملیت آلمانی وی را لغو نخواهد کرد.

هاینر وُگل، دانشمند سیاسی معتقد است زنانی که به گروه تروریستی داعش می پیوندند از زندگی ساده و نامطلوبی برخوردارند. بی ریایی این زنان تا حدی قابل قبول است ولی آن ها برای زنده ماندن التماس می کنند. آنها فعالانه در تبلیغات داعش شرکت کرده اند و به استخدام آنها در آمده اند. عروس های داعشی، زنان و مادرانی بی عیب نیستند چراکه آنها می دانستند قرار است چه کاری در سوریه انجام دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۴
تف به کله پوک وبی مغزت
این حرام لقمه که الان با شکست داعش به التماس افتاده اگر داعش در جنگ پیروز میشد اسیران را سلاخی میکرد
بسمه تعالی
روت میشه، شوهر و سه فرزندت رو رها کردی حالا برگردی که چی بشه، حماقت تا این حد.
"می خواستم در صلح در جهان زندگی کنم، به خدا خدمت کنم و فرزندانم را بزرگ کنم"
عجب؟؟؟!!!
ماذا فازا؟ میخواستی توو رقه توو صلح زندگی کنی؟ آلمان بو میداد؟ بعد اینقده به فکر این بچه‌های جدیدت هستی، بچه‌های قدیمیت آدم نبودند ولشون کردی به امان خدا؟ مردها اهداف دیگه از پیوستن به داعش دارن ولی غالب این زنها مخصوصا اونایی که مسلمون هستند به خاطر سادگی‌شون گول میخورن و تازه الانش هم معلوم نیست افکارش چی هست
داعشی ها می خواهند ولد داعشی در بهترین محیط المان با امنیت درس بخواند وبعدا یک انارشیست دیگری بشود مثل مادرش ، این پیام صوتی بدون اطلاع داعش ارسال شده؟زهی خیال باطل، داعش با استفاده از احساسات مردم دنیا فرزندان خودرا که حامل وراثتی داعشی هستند در تمام دنیا پخش میکنند اینان سربازان اینده داعشند ،عاقبت گرگ زاده گرگ میشود
واقعا در دنیا چه مدل تفکراتی هست
زود رنگ عوض میکنند
کسی که بتونه فرزندانش رو بخاطر یک هدف مخدوش ترک کنه لیاقت برگشت به کشورش رو نداره،بهتره با همون مردم داعشی ادامه بده.
کاری نکرده فقط از صبح تا شب آشپزی و دیدن فیلم
خواهشا عزیزان اندیشمند به جای دولت آلمان و خانم مرکل تصمیم نگیرید...
خوشی زده بود زیر دلت آلمان رو ول کردی رفتی تو خاک و خل. بنز و بی ام دبیلو رو ول کردی رفتی شتر سواری!؟ تازه فهمیدی چه کاری کردی
این کثافت را باید تکه تکه کرد و سوزاند
در جا اعدامش کنید معلوم نیست چند نفر به دست این ملعون کشته شدن
لخظه ای درنگ نکنید که این رو حتما به جایی که میخواد بر میگردونند تا پروارش کنن برا روندهای بعد. این شیاطین اکله های ادمخوری مثل این رو برای ضربه های بعدی به مسلمین لازم دارند. اما زهی خیایل باطل.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار