بازدید 10490

بازداشت 2 زورگير در طرح مهار

کد خبر: ۷۳۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 15 October 2017
دو پسر شرور كه با تهديد چاقو از رهگذران در جنوب تهران زورگيري مي‌كردند، بازداشت شدند.
 
به گزارش جوان، ظهر روز 12‌مهرماه بود كه دو پسر نوجوان خود را به خودروي گشت كلانتري 131‌شهر ري رسانده و ماجراي زورگيري را گزارش دادند. آنها گفتند: در راه برگشت از مدرسه بوديم كه دو پسر جوان راهمان را سد كردند. آنها چاقو كشيدند و ما را كتك زده و پول و گوشي‌هاي تلفن همراهمان را سرقت كرده و فرار كردند.
 
شاكيان مشخصات دو جوان زورگير را در ختيار پليس گذاشتند وگفتند كه روي صورت يكي از متهمان آثار جراحت وجود داشت. بعد از مطرح شدن شكايت، مأموران پليس خيلي زود طرح مهار را در محدوده به اجرا گذاشتند.
 
لحظاتي بعد بود، مأموران گشت كلانتري 131 دو پسر جوان را در محدوده شهرك گل‌ها در حال زورگيري از يك جوان رهگذر شناسايي و آنها را بازداشت كردند. مأموران در بازرسي از متهمان پنج گوشي تلفن همراه سرقتي كشف كردند.
 
بعد از بازداشت متهمان پرونده به دستور قاضي در اختيار كارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي قرار گرفت. در اولين گام مشخص شد شايان و اميرمحمد هر دو 18 ساله از اشرار محل هستند. همچنين معلوم شد كه شايان مدتي قبل به اتهام سرقت بازداشت و به حبس محكوم شده بود.
 
آخرين شاكي هم در توضيح ماجرا گفت: در حال عبور از محل بودم كه ناگهان دو متهم راهم را سد كردند. آنها با چاقو و شيشه به من حمله كردند و در حال زورگيري بودند كه مأموران گشت پليس از راه رسيده و دو متهم را بازداشت كردند.
 
دو پسر نوجوان هم گفتند: در حال بازگشت از مدرسه بوديم كه دو زورگير راهمان را بستند. آنها ما را كتك زدند و پول و گوشي‌هايمان را سرقت كردند. يكي از شاكيان گفت: متهم با چاقو ضربه‌اي به دستم زد كه زخمي شدم.
 
 سرهنگ كارآگاه حسين زارع، رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: مالباختگاني كه به اين شيوه توسط دو سارق زورگير 18‌ساله مورد زورگيري و تهديد با سلاح سرد قرار گرفته‌اند براي شناسايي متهمان و طرح شكايت به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ در شهرري – خيابان آستانه مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار