بازدید 10875

زورگيري خشن دو جوان در شهر ري

کد خبر: ۷۳۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 15 October 2017
دو زورگير سابقه‌دار خشن كه بعد از سرقت اقدام به كتك زدن مالباختگان مي‌كردند دستگير شدند.
 
به گزارش اعتماد، دوازدهم مهر دو نوجوان ۱۶ ساله با مراجعه به واحد گشت كلانتري ۱۳۱ شهر ري به ماموران اعلام كردند كه توسط دو جوان پياده، مورد زورگيري و ضرب و شتم قرار گرفتند. سرانجام ماموران در محدوده شهرك گل‌ها موفق به شناسايي دو جواني شدند كه در حال زورگيري يك گوشي تلفن همراه از يك جوان رهگذر بودند.
 
در بازرسي اوليه از اين دو نفر تعداد ۵ دستگاه گوشي تلفن همراه نيز كشف شد. با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع زورگيري و به دستور بازپرس شعبه اول دادسراي شهرري، پرونده در اختيار پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
 
دونفر از مالباختگان پس از حضور در پايگاه نهم پليس آگاهي در اظهارات خود گفتند: اين دو سارق با گذاشتن چاقو در زير گلوي‌مان اقدام به سرقت وجه نقد و گوشي تلفن همراه‌مان كردند. متهمان به نام‌هاي شايان و اميرمحمد (۱۸ ساله) در شرايطي منكر هرگونه زورگيري و سرقت شده بودند كه تمامي مالباختگان اين دو نفر را مورد شناسايي كامل قرار داده بودند.
 
در تحقيقات ميداني از محل سكونت متهمان نيز مشخص شد كه هر دو نفر آنها داراي سوءشهرت و سابقه شرارت در محل سكونت‌شان بودند؛ همچنين در بررسي اين دو متهم، كارآگاهان اطلاع پيدا كردند كه شايان به اتهام سرقت مقرون به آزار با سلاح سرد، داراي يك حبس تعليقي از شعبه ۱۰۲ دادگاه كيفري ۲ دادگاه شهرستان شهرري است اما با اين وجود اقدام به زورگيري از مالباختگان كرده و دقيقا دوره يك‌ساله اين حكم در روز دستگيري‌اش به پايان مي‌رسيده كه دستگير شده است.
 
سرهنگ كارآگاه حسين زارع، رييس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: از مالباختگان به ويژه در محدوده شهرري كه بدين شيوه و شگرد، توسط اين دو سارق زورگير ۱۸ ساله مورد زورگيري و تهديد با سلاح سرد قرار گرفتند دعوت مي‌شود تا براي شناسايي متهمان به نشاني پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ در شهرري - خيابان آستانه مراجعه كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار