بازدید 5087

راز جنايت عشقي ١٠٣ روز بعد برملا شد

کد خبر: ۷۴۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 21 October 2017
كارآگاهان پليس بعد از ١٠٣ روز معماي قتل پسري ٣٠ساله به نام سليمان را رمزگشايي كردند.
 
به گزارش اعتماد، بر اساس گزارش مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران پرونده اين قتل از روز ١٨ تيرماه گذشته كه جسد سليمان در خودرواش كشف شد پيش روي پليس قرار گرفت.
 
سليمان (مقتول) مرد مورد علاقه زني به نام پروين بود كه به دست مرد ديگري كه او هم مورد علاقه پروين بود به قتل رسيد. جسد سليمان ٣٠ ساله در حالي كه گردن و سينه‌اش مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود داخل خودروي پرايد شخصي‌اش پيدا شد.
 
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم؛ معاون جنايي پليس آگاهي تهران در اين باره گفت: شواهد نشان مي‌داد كه سليمان پشت فرمان ماشين غافلگير شده و بدون اينكه فرصتي براي دفاع از خودش داشته باشد به قتل رسيده است. ك
 
ارآگاهان بعد از بررسي اطلاعات تلفن همراه سليمان دريافتند او قصد ملاقات با زني ٣٥ ساله به نام پروين را داشته است. همين موضوع سبب شد تا كارآگاهان دايره قتل تهران بر ارتباط اين زن و مقتول متمركز شده و تحقيقات خودشان را پيش ببرند.
خانه پروين كه در نزديكي محل قتل بود شناسايي شد و او براي ارايه توضيحات به اداره پليس رفت.
 
پروين در توضيحاتش منكر هر آشنايي با سليمان شد و به كارآگاهان گفت: مقتول تنها چند بار برايش ايجاد مزاحمت كرده است. كارآگاهان جنايي تهران يكي از دوستان پروين به نام پري را كه آرايشگاهي در محل داشت شناسايي كردند. پري گفت پروين يك بچه دارد و چند بار براي گرفتن فال قهوه و پاسور به او مراجعه كرده است. كارآگاهان بعد از صحبت‌هاي پري، برادرش عباس را نيز احضار كردند چون او رابطه دوستانه‌اي با پروين داشت.
 
او گفت: « من به عباس گفتم سليمان را بكشد. عباس قبول كرد و گفت تو جايي با سليمان قرار ملاقات بگذار تا من او را به قتل برسانم. آن روز با سليمان در نزديكي محل‌مان قرار گذاشتم و به عباس اطلاع دادم.
 
عباس هم با موتور به ماشين او نزديك شد و او را كشت.» سرانجام ١٠٣ روز بعد از اين قتل روز چهارشنبه هفته گذشته كارآگاهان عباس را در خانه‌اش در قرچك ورامين دستگير كردند.
 
او به كارآگاهان گفت: «پروين به من گفته بود كه سليمان با آبروريزي در محل او را تهديد كرده و تحت فشار قرار گذاشته است. ساعت ١١ شب ١٨تيرماه در خانه خواهرم مشغول قمار بودم كه پروين با من تماس گرفت و گفت براي آن شب با مقتول قرار گذاشته. از منزل خواهرم بيرون آمدم و به سمت عباس‌آباد حركت كردم. در بين راه از پروين پرسيدم كه آيا سليمان رسيده؟ كه گفت نه. به خانه رفتم و موتورِ دامادمان را برداشتم. سر كوچه خانه پروين منتظرش ماندم تا اينكه مقتول با پرايد سفيدرنگش آمد و زير پل عابر پياده پارك كرد.
 
عباس در تشريح چگونگي ارتكاب قتل توضيح داد: با موتوسيكلت به او نزديك شدم و كنارش ايستادم، همين كه خواست از ماشين پياده شود، با چاقو چند ضربه به او زدم و به سمت جاده نظامي رفتم. موتور را سر جاي خودش در منزل پدري‌ام گذاشته و با ماشين خودم به منزلم در قرچك ورامين برگشتم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر