بازدید 3633
۱

حرفهای تخصصی قلعه نویی درباره بادتبریز وندای کعبه!

من خودم در تبریز بودم و تجربه دارم. در همه شهرها سمت باد مشخص است، اما اینجا باد چرخشی می‌وزد. باد در تبریز به شکل گردباد است. من شخصاً هیچ‌وقت بازی پدیده را فراموش نمی‌کنم. آن بازی فکر کردم آخر الزمان شده و فقط منتظر ندا از کعبه بودم.
کد خبر: ۷۴۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ 31 October 2017
امیرقلعه نویی امروز از باد و هوای تبریز خیلی شاکی بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی ذوبی ها در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره مشکلات ذوب‌آهن در گلزنی پرسید، گفت: طبیعی است. محمدرضا حسینی همه را دریبل کرده، اما در سه قدم نزده است. فکر می‌کنم تراکتورسازی نسبت به بازی‌های قبل کم اشتباه‌تر بود. درست است که چند فرصت داشتیم و چند توپ را فرزین جمع کرد، اما در کل روی ساختار و نظم دفاعی کار کرده بودند. شما باید بازیکن باشی و در زمین بازی کنی تا بدانی. بازیکن قوی و ضعیف در باد فرقی ندارد. من خودم در تبریز بودم و تجربه دارم. در همه شهرها سمت باد مشخص است، اما اینجا باد چرخشی می‌وزد. باد در تبریز به شکل گردباد است. من شخصاً هیچ‌وقت بازی پدیده را فراموش نمی‌کنم. آن بازی فکر کردم آخر الزمان شده و فقط منتظر ندا از کعبه بودم.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: اگر شرایط آب‌وهوایی خوب بود، بازی بهتر می‌شد، اما وقتی باد است، باید رو به بازی مستقیم بیاوری. از بازیکنان ممنونم که توانستند در این شرایط آب‌وهوایی یک فوتبال نسبتاً بهتری داشته باشند. آنها مقابل هوادارانی بازی کردند که 90 دقیقه تیم‌شان را تشویق می‌کنند.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) گفت: چمن را من نسبت به جاهای دیگر بهتر دیدم، اما باد همه‌چیز را به هم ریخت. تیم آقا یحیی یک برنامه خاص دارد و روی زمین بازی می‌کنم، اما در بازی امروز فکر نمی‌کنم تراکتورسازی نزدیک دروازه ما شده باشند و رشید مظاهری زمین خورده باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بادا بادا مبارک بادا ؛ این حرفا چی اس ، دادا؟!
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری