بازدید 11439
۱

دوستی پردردسر دختر و پسر جوان در اینستاگرام

کد خبر: ۷۴۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 05 November 2017
دوستی اینستاگرامی دختر و پسرجوان پایان تلخی داشت. دختر جوان مدعی است که دوستش او را ربوده و با تهیه فیلم سیاه از صحنه آزار و اذیت‌اش، وی را تهدید می‌‌کند.

به گزارش همشهري، اين پرونده چند روز پيش با شكايت دختر جواني در دادسراي جنايي تهران به جريان افتاد. او به مأموران گفت: مدتي قبل در اينستاگرام با پسري به نام فرهاد آشنا شدم و پس از چند روز با هم قرار گذاشتيم. وقتي به سر قرار رفتم و سوار ماشين فرهاد شدم او چاقويي از جيبش بيرون آورد و تهديدم كرد كه اگر حرفي بزنم مرا مي‌كشد.

وي كه اصلا حالت عادي نداشت و انگار شيشه مصرف كرده بود، مرا به پاركينگ خانه دوستش برد و با تهديد مورد آزار و اذيت قرار داد. اين اما همه ماجرا نبود چرا كه او با تهيه فيلم سياه، تهديدم كرد كه اگر تن به خواسته‌هاي شومش ندهم، فيلم را پخش مي‌كند. حالا هم تهديدهايش ادامه دارد و زندگي‌ام تبديل به كابوس شده است.

با شكايت دختر جوان فرهاد دستگير شد اما ادعاي ديگري مطرح كرد. وي گفت مدتي پس از دوستي اينستاگرامي با سمانه (شاكي) از او خواستگاري كردم. حتي موضوع را با خانواده‌ام هم در ميان گذاشته بودم تا اينكه پي به راز تلخي بردم. سمانه با پسر ديگري آشنا شده و به من خيانت كرده بود. حتي شنيدم كه قصد ازدواج با او را دارد.

وي ادامه داد: وقتي اين موضوع را شنيدم خيلي عصباني شدم. به بهانه صحبت كردن، سمانه را به خانه‌ام دعوت كردم اما هيچ زور و اجباري نبود. مخفيانه از او فيلم تهيه و تهديدش كردم كه اگر مرا رها كند، فيلم را پخش مي‌كنم. او با گريه و التماس خواست فيلم را از بين ببرم.

حتي حاضر بود چند ميليون تومان به حسابم واريز كند تا دست از سرش بردارم اما من مي‌خواستم از او انتقام بگيرم. چند وقت پيش وقتي شنيدم كه سمانه قصد دارد به‌زودي با خواستگارش ازدواج كند، فيلم را براي خواستگارش فرستادم و همين باعث شد كه او از من شكايت كند. پس از اعترافات متهم، وي بازداشت شد و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
توبه گرگ مرگه و دیگر هیچ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی