بازدید 7774

شلیک درکوچه بن‌بست!

کد خبر: ۷۴۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 05 November 2017
جوان 32 ساله ای که در پی بروز اختلافات خانوادگی، دست به سلاح برده و با شلیک گلوله در کوچه بن بست مرد 42 ساله ای را به قتل رسانده بود در حالی مقابل قاضی ویژه قتل عمد به شلیک گلوله اقرار کرد که دو نفر دیگر نیز در این حادثه و با اصابت گلوله از سلاح وینچستر مجروح شده اند.
 
به گزارش خراسان، ماجرای این پرونده جنایی اول شهریور گذشته زمانی آغاز شد که نزاعی دسته جمعی در خیابان حر 90 مشهد به دلیل برخی اختلافات خانوادگی رخ داد. در این نزاع که عده ای با چوب و قمه درگیر شده بودند ناگهان مرد 32 ساله ای به نام «غلامرضا» اسلحه وینچستر خود را برداشت و به طرف مقابل شلیک کرد. در پی شلیک های وی یک زن و یک جوان مجروح شدند ولی یکی از عاملان نزاع به داخل کوچه بن بست گریخت. غلامرضا که از شدت عصبانیت، چهره اش سرخ شده بود او را تعقیب کرد و با شلیک گلوله در کوچه بن بست به زندگی مرد 42 ساله پایان داد.
 
گزارش خراسان حاکی است: با گزارش این حادثه به قاضی ویژه قتل عمد دقایقی بعد قاضی کاظم میرزایی عازم محل وقوع حادثه شد و به تحقیق در این باره پرداخت اما عاملان نزاع دسته جمعی از محل حادثه گریخته بودند. در حالی که مقام قضایی دستورات ویژه ای را برای دستگیری متهمان فراری با ردیابی های اطلاعاتی صادر کرده بود، چند روز بعد دو برادر که در نزاع مسلحانه حضور داشتند خود را به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی معرفی کردند و به تشریح چگونگی این حادثه پرداختند.
 
بنابراین گزارش، پس از اعتراف متهمان به شرکت در نزاع منجر به قتل و در حالی که هنوز برخی دیگر از متهمان تحت تعقیب قرار دارند، «غلامرضا» و برادرش به بازسازی صحنه جنایت پرداختند.
 
این گزارش حاکی است در آغاز بازسازی صحنه قتل ابتدا سرگرد حمیدفر (افسر پرونده) خلاصه ای از محتویات پرونده و اقاریر متهمان در مراحل مقدماتی بازجویی را بیان کرد و سپس «غلامرضا» متهم ردیف اول این پرونده با دستور قاضی میرزایی مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و پس از معرفی کامل خود گفت: عزیز (مقتول 42 ساله) با همسرش اختلاف داشت به طوری که شدت اختلافات خانوادگی آن ها به درخواست طلاق کشید. آن ها پرونده ای در دستگاه قضایی داشتند ولی عزیز حاضر نبود همسرش را طلاق بدهد این موضوع به درگیری ها و اختلافات فامیلی کشیده شد به طوری که عزیز همواره ما را تهدید می کرد.
 
روز حادثه نیز من درخانه خودم نشسته بودم که برادرم حمید با من تماس گرفت و گفت: اگر جلوی مغازه هستید فرار کنید! چرا که عزیز با چاقو در خیابان حر خودروی مرا متوقف کرد اما من و همسرم از چنگ او گریختیم و الان هم به طرف منزل در حرکت هستم. من با شنیدن این حرف ها دیگر کنترل خودم را از دست دادم چرا که او قبلا نیز دیگر بستگانم را تهدید کرده بود. اسلحه را برداشتم و به داخل کوچه آمدم. دیدم تعداد زیادی از طرف های مقابل در کوچه جمع شده اند من هم ابتدا یک تیر هوایی شلیک کردم اما وقتی خواستم دوباره سلاح را مسلح کنم گلوله هایی شلیک شد که به یک زن و یک جوان به نام «ب» برخورد کرد.
 
در این هنگام عزیز را دیدم که کنار دوستان و برادرانش در حالی که فحاشی می کرد قمه اش را به سمت من انداخت که من جاخالی دادم و قمه به من نخورد! من هم بلافاصله به تعقیب او پرداختم که به داخل کوچه بن بست فرار کرد و درون حیاطی رفت که در آن نیمه باز بود سپس به طرف او شلیک کردم که مجروح شد و در بیمارستان جان سپرد.
 
گزارش خراسان حاکی است: پس از اعترافات صریح غلامرضا، به دستور قاضی ویژه قتل عمد، علیرضا متهم دیگر این پرونده جنایی نیز مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و گفت: من قبلا در تاکسی تلفنی کار می کردم و گاهی عزیز به دلیل اختلافاتی که داشتیم با صورت پوشیده به محل کارم می آمد و با قمه ای که به کمرش می بست، مرا تهدید می کرد اما من همواره سعی می کردم با او درگیر نشوم. روز حادثه هم وقتی برادرم حمید با من تماس گرفت که عزیز او و همسرش را تهدید کرده است، من هم به داخل کوچه آمدم ولی وقتی درگیری شد بلافاصله از محل گریختم! بنابر گزارش خراسان، این در حالی است که برخی شاهدان عینی اظهارات او را رد و بیان کردند که او در درگیری منجر به قتل حضور داشته است.
 
گزارش اختصاصی خراسان حاکی است: با پایان یافتن بازسازی صحنه جنایت، قاضی کاظم میرزایی با صدور دستور بازداشت موقت متهمان را روانه زندان کرد تا این پرونده جنایی نیز دیگر مراحل قانونی خود را طی کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان