بازدید 4090

آیا واسطه پیامکی قبلی با چک جدبد به پرسپولیس برمی گردد؟

زمان لازم است تا هواداران ما دیگر به اسپانسر قبلی پیامکی ندهند و به سامانه جدید پیامک بدهند البته ما به‌دنبال این هستیم که کاری به‌نفع باشگاه کنیم و مسلماً هر اسپانسری شرایط بهتری داشته باشد، باشگاه با آن اسپانسر همکاری خواهد کرد.
کد خبر: ۷۴۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 15 November 2017
حاجی‌بیگی در خصوص جلسه اخیر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس چکی را در اختیار این باشگاه قرار داده تا بدهی‌اش به بازیکنان و طلبکاران را پرداخت کند، اظهار داشت: به‌هرحال اسپانسر پیشین باشگاه مبلغی را به باشگاه بدهکار بود که آن را به‌صورت چک پرداخت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آیا این باشگاه قرار است با اسپانسر پیشین خود دوباره همکاری داشته باشد، خاطرنشان کرد: یک‌سری از هواداران ما همچنان به اسپانسر پیشین باشگاه که سامانه هواداری داشت، پیامک می‌دهند، در حالی که باشگاه با اسپانسر دیگری وارد همکاری شده است، این شرایطی است که فعلاً وجود دارد و قطعاً زمان لازم است تا هواداران ما دیگر به اسپانسر قبلی پیامکی ندهند و به سامانه جدید پیامک بدهند. این موضوع کم‌کم حل خواهد شد و اسپانسر جدید جایگزین اسپانسر قبلی می‌شود. البته ما به‌دنبال این هستیم که کاری به‌نفع باشگاه کنیم و مسلماً هر اسپانسری شرایط بهتری داشته باشد، باشگاه با آن اسپانسر همکاری خواهد کرد.

حاجی‌بیگی در پاسخ به این سؤال که آیا وزیر ورزش تأکید دارد باشگاه پرسپولیس با اسپانسر پیشین خود همکاری کند و آیا پیشنهادی در این زمینه داده است یا نه؟ گفت: نه، چنین چیزی مطرح نیست. تمام مجموعه باشگاه به‌دنبال این هستند که هر تصمیمی را که به‌نفع باشگاه است، اتخاذ و اجرایی کنند.
وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «ممکن است سرپرستی موقت گرشاسبی طولانی‌تر شود؟»، گفت: در این مورد وزیر ورزش تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان