بازدید 3587
لیگ یک

شکست نساجی درقائمشهر به همشهری!/بردمهم نکونام و بادران،باخت عجیب برق

با این نتایج، نفتِ 36 امتیازی جایگاه خود را در صدر جدول لیگ یک مستحکم کرد و به قهرمانی نیم‌فصل اول رسید. بادران با پیروزی لحظات پایانی در قم 29 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. نساجی هم به رتبه سوم جدول سقوط کرد.راه‌آهن هم با تساوی مقابل ملوان با 3 امتیاز در قهر جدول ماندنی شد.
کد خبر: ۷۵۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 27 November 2017

هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با پیروزی دقایق پایانی بادران برابر تیم فلک زده صبای قم و شکست خانگی برق جدید مقابل تیم متحول شده آلومینیوم خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری شش دیدار همزمان از ساعت 14:15 و یک مسابقه از ساعت 14:30 به پایان رسید که طی آن نساجی فینال نیم فصل اول لیگ دسته اول را به شاگردان محمود فکری که از جنوب کشور راهی مازندران شده بودند، باخت.

تیم صبای قم به رغم جبران شکست دو بر صفر اما در دقایق پایانی گل سوم را پذیرفت تا بادران جهشی خیره کننده با سومین برد پیاپی داشته باشد. امروز برای کرمانی ها روز خوبی نبود چرا که مس در خانه در کمال شگفتی مفابل فجرسپاسی بی پول باخت و رفسنجانی ها هم نتوانستند از پس ماشین سازان ها تبریز بربیایند. ایرانجوان بوشهر مقابل تیم متمول اکسی در کرج در حالی که خوب بازی کرده و از میزبان پیش بود، اما در نهایت شکست را پذیرا شد.

Image result for ‫شکست خانگی نساجی‬‎

برق جدید شیراز که تا دو هفته پیش همه را به بازگشت شیرازی ها به لیگ یک امیدوار کرده بود در خانه به اراکی ها سه امتیاز هدیه کرد، تیمی که در یک هفته مانده به شروع لیگ دسته اول جمع و جور شد!راه آهن یک امتیاز از ملوان بندرانزلی گرفت تا مشخص شود قوی سپید خیال بازگشت به لیگ برتر را ندارد. بابلی ها اما برخلاف نساجی چی ها، در جنوب کشور تیم بحران زده ماهشهر را شکست دادند و گرچه بعد از پنج هفته گل خوردند اما سه امتیاز حساس را ذخیره کردند.

با این نتایج، نفتِ 36 امتیازی جایگاه خود را در صدر جدول لیگ یک مستحکم کرد و به قهرمانی نیم‌فصل اول رسید. بادران با پیروزی لحظات پایانی در قم 29 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. نساجی هم به رتبه سوم جدول سقوط کرد.راه‌آهن هم با تساوی مقابل ملوان با 3 امتیاز در قهر جدول ماندنی شد.

نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

مس کرمان صفر – فجر سپاسی شیراز یک
گل: حمید جوکار (16)

اکسین البرز 3 – ایرانجوان بوشهر 2
گل‌ها: آرمان رمضانی (45)، یاسر وکیلی (69) و شاهین شفیعی (72) برای اکسین و سجاد فیض‌اللهی (22) و مصطفی احمدی (90) برای ایرانجوان

برق جدید شیراز صفر – آلومینیوم اراک یک
گل‌: منصور تنهایی (17) برای آلومینیوم

شهرداری تبریز یک – گل‌گهر سیرجان صفر
گل: علی محمدی (42 - پنالتی) برای شهرداری

صبای قم 2 – بادران 3
گل‌ها: قائم اسلامی‌خواه (7 - پنالتی)، مهدی ترکمان (14) و روح‌الله نعمتی (90) برای بادران و کیوان وحدانی (25) و سعید حلافی (39) برای صبا

راه‌آهن یک – ملوان بندرانزلی یک
گل‌ها: رضا معقولی (75) برای راه‌آهن و صائب محبی (68) برای ملوان

شهرداری ماهشهر یک – خونه‌به‌خونه بابل 2
گل‌ها: سجاد آشوری (20) و روح‌الله باقری (70) برای خونه‌به‌خونه و مصطفی ماهی (82) برای شهرداری

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی