بازدید 3246

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق در راستای حمایت از محاصران داعشی

کد خبر: ۷۵۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 02 December 2017

 

مرتضی صفاری نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در واکنش به انفجارهای شدید شب گذشته دمشق و طرح احتمال حمله موشکی رژیم صهیونیستی به این مناطق، گفت: پیش از برچیدن خلافت داعش از سوریه افشاگری‌هایی در رابطه با ارتباط بین اسرائیل و داعش مطرح شده بود.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بعد از پایان دادن به سیطره داعش در سوریه هم مباحثی از ائتلاف داعش و رژیم صهیونیستی علیه اقدامات جمهوری اسلامی ایران درمنطقه مطرح شد.

وی افزود: با توجه به شکست داعش در سوریه و علاقمندی رژیم صهیونیستی به خودنمایی و قدرت‌نمای، حمله موشکی آنها به حومه دمشق ممکن است، در واقع اسرائیلی‌ها ممکن است در حمایت از بازمانده‌های داعشی در سوریه دست به این اقدام زده باشند.

صفاری نطنزی یادآور شد: اخیرا مطالبی عنوان شد که پیرامون آن از برخی کشورها درخواست استرداد جهت حمایت از محاصران داعشی در سوریه شده بود، لذا بعید نیست اسرائیل در جهت کمک به آزادی این افراد محصور دست به حمله موشکی زده باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برخوردهای نابه‌جا اسرائیل موضوعی جدید نیست، تصریح کرد: در صورتی قطعیت حمله موشکی رژیم صهیونیستی باید با آنها برخورد کرد، زیرا این به معنای دخالت مستقیم در منطقه و سوریه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: سازمان ملل باید با چنین مداخلاتی برخورد کند، زیرا رژِم صهیونیستی حق دخالت در مسائل داخلی کشور سوریه را ندارد.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، انفجارهای شدیدی ساعت یک بامداد شنبه (11 آذر ماه) شهر دمشق پایتخت سوریه و مناطق اطراف آن را لرزاند، برخی رسانه های سوری از احتمال حمله موشکی رژیم صهیونیستی به مواضعی در جنوب پایتخت سوریه خبر می دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی