بازدید 9199
۷

پاسخ رسول خادم به نتانیاهو

در پی پیام ویدئویی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس فدراسیون کشتی ایران پیامی را منتشر کرد.
کد خبر: ۷۵۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 04 December 2017

در پی پیام ویدئویی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس فدراسیون کشتی ایران پیامی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، متن پاسخ رسول خادم به نتانیاهو به این شرح است: «ساعتی قبل برخی رسانه‌ها به انتشار پیامی از سوی شما درباره قهرمان ملی ایران، علیرضا کریمی، اقدام کردند. تعجب کردم از اینکه پس از سال‌ها دشمنی با ملت بزرگ ایران، هنوز مردم ایران را نشناخته‌اید.

این درست است که مردم ما به قهرمانان ملی خود عشق می‌ورزند و با پیروزی‌های آنها پیروز می‌شوند و با شکست آنها شکست می‌خورند. این درست است که همه مردم ما مشتاقانه منتظر کسب مدال طلا از سوی کاپیتان تیم ملی امید کشورشان در مسابقات جهانی امید بوده‌اند. اما یک چیز را فراموش نکنید: مردم ایران در ارتباط با یک موضوع همدل و همفکر بوده و هستند و آن این است که شما و همفکرانتان دشمن بزرگ سرزمین ایران هستید.

ما مردمی هستیم که با تمام تفاوت افکار و سلیقه‌ها، در زمان خود، نشان داده‌ایم که در برابر دشمن خاک، سرزمین و ملتمان یکپارچه و در کناریکدیگریم. هزاران علیرضا کریمی که در راه دفاع از خاک و ناموس سرزمین ایران جان خود را تقدیم کرده‌اند، گواه این مدعا هستند. گمان نکنید که در این فضا، آبی گل‌آلود است و قرار است از آن ماهی برای خود صید کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که مردم ما از همه اقوام، افکار، ادیان، مذاهب و سلیقه‌ها در برابر دشمن خود، یک پیکر واحد هستند.

رسول خادم

عضو کوچکی از خانواده بزرگ کشتی ایران»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
آقای خادم لطفا این را اضافه کنید که کشوری بنام اسراییل از نظر ما وجود ندارد پس عمل آقای کریمی کاملا منطقی است
آقای خادم هم هوای سیاست به سرش زده. پاسخ نتنياهو را سیاستمداران داده اند
با سلام، ابتدا از خواندن تیتر پاسخ آقای خادم به این فرد، خوشحال شدم، ولی متاسفانه بعد از خواندن متن پاسخ، متاسفم شدم.
جناب آفای خادم اگر این متن برای یک فرد مشروع بود، می شد از ضعف متن پاسخ جنابعالی گذشت اما یادتان باشد این متن در پاسخ به جرثومه فساد است.
آقای خادم ما نه تنها با یهودیان مسابقه می دهیم، بلکه با انها در ایران زندگی و رفاقت می کنیم. ما تنها با صهیونیزم که کوکان و انسان ها را می کشد، در هر گوشه جهان ترور می کند(نمونه اش دانشمندهای هسته ی ما)، بین شهرها دیوار می کشد، کودکان را اسیر و زندانی می کند(طی ۵ سال بیش از ۱۴ هزار کودک فلسطینی را بازداشت) خالق جنگ و کشتار هاست(هر روز به لبنان، سوریه و فلسطین و ... حمله هوائی، توبخانه ی و ... دارد )(و اگر فردی به این انسان نما ها سنگ پرتاب نماید به 20 سال زندان محکوم می شود ) و نفاق کژی و پستی است، و در یک کلمه ما با شیطان مسابقه نمی دهیم، نه به خاطر مشروعیت بخشیدن به او، و نه بخاطر عدم به رسمیت نشناختن او، بلکه به خاطر انسان بودن خود است، جناب آقای خادم.
بهتر نیست این موضوع دیگه تموم شه؟
دمت گرم
مرحبا پهلوان
به نظر من کار خوبی نکرد اینطوری جواب داد چون نباید مسائل سیاسی را در مسائل ورزشی قاطی کرد. خود فلسطینیها در این مورد تعصبی ندارند ولی ما کاسه از آش داغتر شده ایم. یک ورزشکار یکسال تمام تلاش میکنه و کلی هزینه میکنه تا مقام کسب کنه اما با این بچه بازیها همه تلاشهاش برباد میره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی