بازدید 4696
گزارش بازی

جم باپنالتي جنجالي دقيقه٩٦ازبحران فراركرد

کد خبر: ۷۵۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 05 December 2017

حسین پورامینی در لحظات پایانی از روی نقطه پنالتی گل پیروزی‌بخش پارس جنوبی برابر سیاه جامگان را زد تا نیم فصل نخست فصل رویایی تیم جنوبی، با برد تمام شود.

به گزارش تابناك ورزشي،شاگردان مهدی تارتار که تا هفته یازدهم لیگ برتر شکست نخورده بودند با دو باخت و یک تساوی از صدر جدول فاصله گرفتند و امروز هم در حال رسیدن به یک تساوی بدون گل دیگر مقابل سیاه جامگان بودند اما اعلام پنالتی در ثانیه‌های پایانی مسابقه و گل حسین پورامینی موجب شد آنها با 29 امتیاز دور رفت را تمام کنند و در پایان نیم‌فصل رتبه دوم را به خود اختصاص دهند؛ سیاه جامگان نیز که طی هشت هفته اخیر تنها یک امتیاز گرفته بود، با وجود ارائه نمایش منطقی دفاعی با بدشانسی از کسب تساوی در جم ناکام ماند و نیم‌فصل را با 8 امتیاز و قعرنشینی به پایان برد.

پارس جنوبی جم:محسن فروزان، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، علی دشتی(87- احسان اسدزادی)، مجید علیاری(66- احسان تاییدی)، آلویس نانگ و ابراهیم صالحی.
سرمربی: مهدی تارتار

 سیاه‌جامگان: محمدحسین عین‌افشار، وحید عسگری(68- محمدرضا خرسندنیا)، محسن آقایی، سجاد دانایی، رضا شربتی، مصطفی احمدی، امیرحسین صالحی، حسین بادامکی(82- سبحان خاقانی)، محمدمهدی عسگری، امیرمحمد پناهی و روح‌الله سیف‌اللهی.
سرمربی: رضا عنایتی

شرح گل: پارس جنوبی جم 1 - سیاه جامگان 0 (دقیقه 6+90: حسین پورامینی): پنالتی لحظه آخری برای پارس جنوبی که با یک خطای هند به دست آمد را پورامینی به مرکز دروازه زد تا سه امتیاز ارزشمند برای تیمش به ارمغان بیاورد.محمدحسین عین‌افشار، دروازه‌بان سیاه جامگان مقابل بسیاری از شوت‌ها و ضربات سر مهاجمان پارس جنوبی جم ایستادگی کرد و علاوه بر آن روی ارسال از جناحین اجازه کار به حریف را نداد و ستاره زمین بود ولی بدشانسی او با دریافت یک گل پنالتی بازی خوب او را کمرنگ کرد.

پارس جنوبی جم که بعد از 11 هفته نباختن، در سه هفته اخیر هیچ گلی نزده بود و دو باخت و یک تساوی داشت، در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی امروز با سیاه جامگان به این روند ناکامی پایان داد و با تک گل پنالتی پورامینی، شگفتی خود در نخستین سال حضورش در لیگ برتر را تکمیل کرد و نایب قهرمان نیم‌فصل شد.

جم باپنالتي جنجالي دقيقه٩٦ازبحران فراركرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل