بازدید 3988

زایش یک ستاره در غیاب طارمی/علیپورآقای گل

علیپور این فرصت را دارد با گلزنی در بازی عفب افتاده پرسپولیس مقابل نفت آبادان، از محمد قاضی فاصله بگیرد و صدرجدول گلزنان را در پایان نیم‌فصل به تنهایی از آن خود کند. علیپور در این فصل دو بار روی پاس مسلمان گل زد، فرشاد یک پاس گل به او داد، یک پاس گل امیری به علیپور داد، یک بار هم روی پاس طارمی گل زد.
کد خبر: ۷۵۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳ 06 December 2017

علی علیپور به تنهایی نگذاشت که خلا مهدی طارمی در تیم حس شود و با شش گل زده در دوران محرومیت آقای گل، حالا به صدرجدول گلزنان هم رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی،علیپور این فرصت را دارد با گلزنی در بازی عفب افتاده پرسپولیس مقابل نفت آبادان، از محمد قاضی فاصله بگیرد و صدرجدول گلزنان را در پایان نیم‌فصل به تنهایی از آن خود کند. علیپور در این فصل دو بار روی پاس مسلمان گل زد، فرشاد یک پاس گل به او داد، یک پاس گل امیری به علیپور داد، یک بار هم روی پاس طارمی گل زد.

۴،۵،۳،۲ تعداد گل‌هایی است که علی علیپور در هر فصل لیگ برتر زده بود. یعنی هیچ‌گاه تعداد گل‌هایش در طول یک فصل به عدد شش هم نرسید. ولی در این فصل بدون احتساب بازی عقب افتاده با نفت آبادان، در یک نیم فصل موفق شد که هشت گل بزند. تعداد گل‌هایی که حالا او را در کنار محمد قاضی به صدرجدول گلزنان لیگ رسانده است.

با محرومیت طارمی در این فصل، هواداران پرسپولیس نگران افت تیم بودند. ولی علیپور به تنهایی وظیفه پیش بردن تیم را به دوش کشید و پرسپولیس را به جلو برد. علیپور تا زمانی که طارمی بود فقط دو گل زده بود. ولی حالا با هشت گل زده، چهار گل بیشتر از طارمی زده است. یعنی ۶ گل در دوران محرومیت طارمی در لیگ برتر زده است که او را به صدرجدول گلزنان هم رساند. علیپور در حالی این فصل هشت گل زده که طارمی فصل قبل که آقای گل شده بود، در پایان نیم‌فصل اول هفت گل زده بود.

هفته به هفته با گل‌های علی علیپور

هفته ۵، گسترش‌فولاد: تبریز، شروع گلزنی‌های علیپور بود. علیپور در این بازی با چند پاس متوالی که بین او و طارمی رد و بدل شد، یک گل زیبا به حریف زد.

گل علیپور در تبریز

هفته ۷، سپاهان: در آخرین شبی که طارمی در لیگ این فصل بازی کرد، علیپور دومین گل‌اش را هم زد تا فاصله‌اش با طارمیِ چهار گله را کمتر کند.

گل و پاس گل علی علیپور و مهدی طارمی

هفته ۹، استقلال‌خوزستان: در ادامه گلزنی‌های یک هفته در میان علیپور، نوبت به استقلال‌خوزستان رسید که مغلوب این بازیکن شود. علیپور در این بازی دو گل زد.

پاس گل مسلمان

هفته ۱۰، استقلال: علیپور با هوش بالا و فرار به عمق، روزبه چشمی را وادار به خطای پنالتی کرد. خود علیپور پشت توپ رفت و پنالتی را گل کرد.

گل علی علیپور در دربی پنالتی

هفته ۱۱، سایپا: موتور علیپور خاموشی نداشت. برای سومین هفته متوالی این بازیکن گل زد. این بار نوبت تیم علی دایی بود که یک گل از علیپور دریافت کند. گلی که روی شروع مجدد سریع بیرانوند و ضربه سر اشتباه هافبک تیم به ثمر رسید.

علی علیپور گل به علی دایی

هفته ۱۴، ذوب‌آهن: علیپور روی پاس وحید امیری گل زد. سپس خودش به منشا پاس داد تا اولین پاس گل‌اش در لیگ هفدهم را هم ثبت کند.

گل و پاس گل علی علیپور

هفته ۱۵، سپیدرود: علیپور روی ارسال محسن مسلمان در دقیقه ۸۲ گل زد. گلی که او را به صدر جدول گلزنان رساند و در پایان نیم‌فصل، قطعا در صدرجدول باقی می‌ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی