بازدید 4336
۱

چکیده مصاحبه جالب علی کریمی با اعتماد

بروید ببینید چرا در دو سال گذشته هیچ انتقادی از مدیریت فدراسیون فوتبال نشده. عادل که از همین مدیران در مراسم جایزه گرفت دیگرمطلبی درباره فدراسیون مطرح نمی‌کند. چرا به پرونده بلیت فروشی ورود کرد و کفاشیان را روی خط آورد اما به قرارداد ایران نوین نپرداخت؟ واقعا مشکل این فوتبال جادوگری است؟
کد خبر: ۷۵۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 10 December 2017

روزنامه اعتماد امروز گفت‌وگویی متفاوت با علی کریمی منتشر کرده است که پر از سوژه جذاب و خواندنی است. خلاصه و چکیده این مصاحبه را مرور کنید.

سمبل اعتراض نیستم اما حرف من هم فقط شفاف سازی است. درباره این سیستم حرف های بسیار زیادی برای گفتن وجود دارد که تا وقتی سوال باشد آن را مطرح می کنم. منتهی بالاخره یک نفر باید باشد که از آقایان بخواهد درباره کاری که می کنند جواب بدهند یا نه؟ تا قبل از طرح این سوالات که به هیچ کسی جوابگو نبودند.

باز هم می گویم که ما بیرون از گود نشسته ایم و آقایان پشت میز خود نشسته‌اند و همه چیز را در اختیار دارند. این فوتبال اصلا جای ما نیست و جای همین آقایان است که دارند مدیریت می‌کنند! من اگر می‌خواستم به هر قیمتی در این فوتبال باشم که الان سوال نمی کردم! اگر اهل سیاسی کاری و ائتلاف و بودن به هر قیمتی بودم که با الان رکورد بازی‌های ملی در اختیارم بود. با پیراهن پرسپولیس از این فوتبال خداحافظی می‌کردم!

علی کریمی زیر بار زور هیچ وقت حاضر نشده سکوت کند و الان هم سوالات زیادی به لطف مدیریت آقایان دارم که خواهم پرسید. من بعد از این همه سال حضور در فوتبال هنوز در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر نشده‌ام ولی آقایان هر روز در رسانه‌ها هستند. اگر گفتم مناظره خواستم مردم متوجه بعضی مسائل باشند. وگرنه مخاطبان من همین مردم و دوستان عزیزی ستند که لطف دارند و در فضای مجازی صحبت‌هایم را مطرح می‌کنند تا بازتابی میلیونی داشته باشد. نه رسانه‌ای که اصلا بیننده ندارد!

الان هم اگر حرفی می‌زنم دلم می‌سوزد آقایان به جای اینکه تماس بگیرند با این ور و آن ور تا صدای کریمی را خاموش کنند بهتر است به خودشان بیایند. فکر کنند ببینید چه می گوییم. یک دایره دور خودشان کشیده‌اند و فوتبال و مدیریت شده برای آنها افراد حاضر در این دایره!‌ با این دایره و آدم‌های تان که به جایی نرسیدید! حداقل یک بار بیایند درست مشورت بگیرد و درست کار انجام بدهند. واقعا نمی‌خواهند جوری مدیریت کنند که فردا روزی از این فوتبال رفتند مردم بگویند خدا پدرشان را بیامرزد که به این فوتبال خدمت کردند؟

من با خود عادل فردوسی‌پور هم صحبت کردم. من علی کریمی که هیچ!‌ اما اگر این فوتبال و فوتبالی‌ها نباشد برنامه نود و فردوسی پور و این مدیرانی هم در کار نخواهند بود. شما بروید ببینید چرا در دو سال گذشته هیچ انتقادی از مدیریت فدراسیون فوتبال نشده است. عادل که از همین مدیران در مراسم جایزه هم گرفت دیگرمطلبی درباره فدراسیون مطرح نمی‌کند. چرا به پرونده بلیت فروشی ورود کرد و کفاشیان را روی خط آورد اما به قرارداد ایران نوین نپرداخت؟ آیا واقعا مشکل این فوتبال جادوگری است؟

چکیده مصاحبه جالب علی کریمی با اعتماد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دمش گرم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار