بازدید 2653

رسیدگی به معضل کم‌آبی در نشست نمایندگان استان چهارمحال با رئیس مجلس

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: نشست مشترک اعضای این مجمع با دکتر لاریجانی رئیس مجلس با هدف بررسی مشکلات این استان برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 13 December 2017

 

علی کاظمی باباحیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه با درخواست نمایندگان نشست مشترک دکتر لاریجانی با مجمع نمایندگان با محوریت بررسی مشکلات استان برگزار شد، گفت: در این نسشت علاوه بر نمایندگان، استاندار، روسای سازمان صدا و سیما و برنامه و بودجه و مسئولانی از وزارت راه و شهرسازی، نیرو و صنعت و معدن نیز حضور داشتند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه مشکل کمبود آب استان در این نشست مطرح شد، افزود: با پیشنهاد دکتر لاریجانی مقرر شد کمیته فنی بررسی طرح های آبی تشکیل تا اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شود.

وی با یادآوری اینکه چهارمحال بختیاری بالاترین نرخ بیکاری را در میان استان های کشور دارا است، گفت: مقرر شد معافیت های برای سرمایه گذاران و همچنین مزایا و مشوق های سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی در نظر گرفته شود تا سرمایه گذاران بتوانند در چنین استان هایی حضور پیدا کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه نمایندگان استان از دکتر لاریجانی درخواست کردند برای استان های محرومی که نرخ بیکاری آنها بالا است ردیف بودجه اختصاصی برای رفع بخشی از بیکاری در نظر گرفته شود، تصریح کرد: انتظار می رود با تحقق این ردیف بتوان عمده ترین مشکل این مناطق را برطرف کرد.

کاظمی باباحیدری اتصال استان چهارمحال و بختیاری به راه آهن از جمله موضوعات مطروحه در این نشست بود، تصریح کرد: در این نشست مقرر شد ردیف هایی به این پروژه اختصاص و با استفاده از ظرفیت فاینانس برای تکمیل آن استفاده شود.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه مسئولان صدا و سیما در این نشست موضوع تولید و تهیه سریال شیرعلی مردان خان را مطرح کردند، گفت: بر اساس اظهارات این مسئولان هزینه تولید این سریال بسیار بالا بوده و مقرر شد بخشی از این هزینه از طریق کمک مجلس به صدا و سیما یا وزارت فرهنگ و ارشاد تامین شود زیرا ساخت این سریال مطالبه تمامی مردم لرزبان است؛ پدر علی مردان خان علیقلی خان چهارلنگ جایگاهی خاص داشت و مادر شجاعش بی‌بی مریم معروف به سردار مریم بختیاری در جنگ اول جهانی که بخش‌هایی از ایران اشغال شده و زیر نفوذ نیروهای استعمارگر روس و انگلیس قرار گرفته بود، به طرفداری از نیروهای آلمان و عثمانی و علیه نیروهای اشغالگر روس و انگلیس قیام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار