بازدید 3012

تقدیر فعالان رسانه‌ای از عملکرد حسین انتظامی

کد خبر: ۷۵۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 20 December 2017


برخی از کارشناسان و فعالان رسانه‌ای با تقدیر از عملکرد حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، عملکرد وی را عامل تحول و پویایی در این معاونت ارزیابی کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، غلامرضا فدایی از اساتید دانشگاه تهران، در یادداشتی کوتاه در نقد عملکرد حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: درک درست انتظامی از نقش اطلاعات در مدیریت عامل موفقیت وی بوده‌است.

وی نوشت: دوره معاونت مطبوعاتی وزیر ارشاد در پنج ساله اخیر را باید مورد تحلیل علمی قرار داد. بسیاری از مدیران می آیند و می روند. مدیریت های ایستا نیاز به هیچ تحلیلی ندارند. اما به واقع این دوره معاونت مطبوعاتی را باید دوره تحول و پویایی عملکردی دانست.

این تحول موجبات تحقق شفافیت بود. چراکه شفاف سازی شعار اصلی دولت روحانی بود و یکی از عرصه هایی که در این سیاست موفق شد، عرصه مدیریت رسانه ها و سیاستگذاری برای مطبوعات بود.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: علت موفقیت انتظامی در مدیریت خود این است که او درک درستی از نقش اطلاعات در مدیریت دارد. اساسا مدیران دانش محور که ارزش اطلاعات و داده ها را به خوبی می دانند، می توانند تحول گرا باشند. در مقاله ای علمی با عنوان نقش اطلاعات در مدیریت این موضوع را تشریح کرده ام. ارائه اطلاعات درست به رسانه ها، موجب مدیریت درست می شود. این اصل در دوره معاونت مطبوعاتی به خوبی محقق شد. نمونه اعلام اطلاعات یارانه های مطبوعات و قاعده نویسی برای آن، نمونه مدیریت بر اساس فهم درست از اطلاعات است. تنها مدیرانی می توانند به این موفقیت دست یابند که ساختارهای مدیریت استراتژیک را بشناسند.

همچنین پرویز خرسند از مدیران و پیشکسوتان رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: آنچه در نگاه من ارزشمند است، توجه در دوره مدیریتی این معاون مطبوعاتی به پیشکسوتان مطبوعات بود. او در چند و چون مدیریتی خود، پیران و پیشکسوتان گوشه نشین را به فراموشی نسپرد. سراغ بسیاری رفت و در هر زمانی که توانست به شیوه هایی غیرمنتظره به یادکرد پیشکسوتان مطبوعات پرداخت.

برای من که سالیان درازی خانه نشین بوده ام و ناگاه به شکلی ناگهانی دیدم که به یاد این گوشه نشین و فراموش شده افتاده اند، بسیار دلپذیر و شگفت بود. حسین انتظامی، نه فقط به دلیل اینکه از پیشکسوتان خانه نشین یادکرده است بلکه به دلیل اینکه مدیریتی پیشرو و رو به جلو داشته است باید از سوی همه نخبگان مطبوعاتی مورد سپاس و قدردانی قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار