بازدید 2273
باقري‌نيا قاطی کرد:

اين پيشنهادها نخ نما شده است!

معني اين درخواست‌ها را نمي‌فهمم. مگر قرار است ما در طول هفته تمرين نكنيم و طبيعي است كه در طول بازي بايد بدويم. اينها تراوشات افكار آدم‌هايي است كه مي‌خواهند خودشان را پشت اين مسايل پنهان كنند و به هيچ عنوان شايسته‌ي فوتبال ما نيست.
کد خبر: ۷۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۴ 04 December 2009
سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز گفت: متاسفانه در مقابل ابومسلم بد موقعي گل خورديم.

به گزارش ايسنا، عبدالمجيد باقري‌نيا بعد از شكست دو بر صفر تيمش در مشهد اظهار كرد: هر دو تيم بازي خوبي به نمايش گذاشتند و بازي از لحاظ فني سطح بالايي داشت و تماشاگرپسند هم بود.

وي ادامه داد: پيش‌بيني اين فوتبال ابومسلم را كرده بوديم و بعد از خوردن گل و در نيمه‌ي دوم تلاش كرديم كه بازي را جبران كنيم اما، متاسفانه بچه‌هايمان كم دقتي كردند.

باقري‌نيا با اشاره به وضعيت ابومسلم خراسان اظهار داشت: ابومسلم متحول شده است و اين تيم با تيم پنج هفته‌ي گذشته قابل مقايسه نيست.

سرمربي استقلال اهواز در رابطه با وضعيت ميلاد مي‌داوودي مهاجم تيمش گفت: مي‌داوودي بهترين مهاجم ماست و متاسفانه در اين بازي وي را در اختيار نداشتيم. ضمن اينكه دو بازيكن ديگر ما هم نبودند كه در صورت حضور اين سه نفر كيفيت بازي ما بهتر مي‌شد.

باقري‌نيا در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه چرا همه‌ تيم‌ها قبل از بازي با شما تقاضاي تست دوپينگ از هر دو تيم را مي‌دهند، گفت: اين پيشنهادها ديگر نخ نما شده است. معني اين درخواست‌ها را نمي‌فهمم. مگر قرار است ما در طول هفته تمرين نكنيم و طبيعي است كه در طول بازي بايد بدويم. اينها تراوشات افكار آدم‌هايي است كه مي‌خواهند خودشان را پشت اين مسايل پنهان كنند و به هيچ عنوان شايسته‌ي فوتبال ما نيست.

وي در رابطه با علت حضور اميرخليفه اصل بر روي سكوها گفت: اين موضوع تشخيص من بوده است و دليل آن را نمي‌توانم بگويم.

وي همچنين از اظهارنظر درمورد داوري خودداري كرد و گفت: ترجيح مي‌دهم كارشناسان داوري در اين خصوص اظهارنظر كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری