ماجرای رای گیری مجمع فوتبال به نهادهای نظارتی کشید!

کد خبر: ۷۵۷۸۳۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 23 December 2017
|
3827 بازدید

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و محمود اسلامیان در رقابت با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم برای حضور در هیات رئیسه رای بیشتری آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، این رای گیری در حالی رخ داد که هنگام شمارش آرا برخلاف عرف موجود نتایج تک تک آرا، روی وایت‌برد نوشته نشد و نتیجه آرا تنها به صورت شفاهی و یکجا خوانده شد. این موضوع پس از مجمع با اعتراض برخی نزدیکان عزیزی‌خادم که 26 رای در مقابل 40 رای اسلامیان کسب کرده بود، مواجه شد. عزیزی‌خادم نیز ساعتی پس از انتخابات با ابراز ناراحتی از اتفاقات رخ داده در مجمع گفت که باید آرا روی تخته نوشته می‌شد. این درحالی است که درخواست برای شمارش مجدد آرا از سوی مقامات مجمع رد شد!

اتفاقی که در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال رخ داده کم‌سابقه بوده و ننوشتن آرا روی تخته شائبه‌هایی را برای برخی افراد به وجود آورده است. با گذشت 3 روز از این ماجرا و با توجه به اینکه چنین اتفاقی در مجامع انتخاباتی رخ نمی‌دهد، برخی خبرها حکایت از ورود برخی نهادهای نظارتی به این موضوع دارد و گفته شده این نهادها قصد دارند به بررسی این موضوع بپردازند. باید دید در نهایت چه اتفاقاتی برای مجمع پرحاشیه 29 آذر فدراسیون رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان