بازدید 4497

محاکمه عامل جنایت در آلاچیق

کد خبر: ۷۵۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 24 December 2017

عامل قتل مرد جوان در آلاچیق پارک پس از رد حکم قصاصش در دیوان عالی کشور برای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش جام‌جم، 23 خرداد 95 درگیری دسته‌جمعی در یکی از پارک‌های بزرگراه حکیم به قتل مردی جوان منجر شد.

با آغاز تحقیقات پلیس همسر مقتول به ماموران گفت: «امروز همراه شوهرم امیر و مادرم برای تفریح به پارک آمده بودیم که امیر برای دیدن دوستانش از ما جدا شد. ناگهان صدای درگیری آمد. سریع خودمان را رساندیم و متوجه شدیم امیر با سه نفر دیگر درگیر شده و توسط یکی از آنها چاقو خورده است. او را به بیمارستان رساندیم اما به‌دلیل شدت جراحت فوت شد.»

وحید 32 ساله، دو روز بعد با معرفی خود به کلانتری به قتل اعتراف کرد. او یک بار در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد اما دیوان عالی کشور به روند رسیدگی ایراد گرفت و پرونده را برای بررسی مجدد به دادگاه برگرداند.

صبح دیروز، در دومین جلسه دادگاه اولیای دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم گفت: «روز حادثه همراه دو خواهرزاده نوجوانم به پارک رفته و در یکی از آلاچیق‌ها مشغول بگو و بخند بودیم که ناگهان مقتول آمد و بدون هیچ مقدمه‌ای گفت چرا اینجا نشسته اید؟ او هم مثل من حالت طبیعی نداشت. هر چه گفتم برو قبول نکرد. طولی نکشید دو نفر از دوستانش هم آمدند و درگیری شروع شد. مقتول کمربندش را باز کرد و با سگک آن چند بار ضربه‌هایی به دو خواهرزاده ام زد. من برای دفاع از خودمان، چاقویم را از جیبم درآوردم و در هوا تکان دادم. در همین لحظه، مقتول به سمت من آمد و چاقو در بدنش فرو رفت. از ترس، متواری شدم اما دو روز بعد خودم را به کلانتری معرفی کردم».

در ادامه دادگاه، یکی از خواهرزاده‌های متهم به عنوان شاهد در جایگاه ایستاد و گفت: «ما آن روز همراه دایی ام در آلاچیق بودیم که مقتول آمد. او کمربندش را باز کرد و ضربه‌هایی به ما زد. دایی من چاقو داشت. درگیر شدیم و چاقو به بدن مقتول اصابت کرد.» در پایان دادگاه متهم بار دیگر از اولیای‌دم درخواست بخشش کرد و قضات نیز برای صدور حکم وارد شور شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی