بازدید 4638

قصاص، مجازات خياط آتش‌افروز

کد خبر: ۷۵۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 26 December 2017

مرد خياط كه به اتهام قتل و آتش زدن جسد دوستش بازداشت شده بود، به قصاص محكوم شد.

به گزارش جوان، شانزدهم شهريور‌ماه سال 94، مأموران پليس تهران از كشف جسد سوخته مرد جواني در جريان وقوع يك حادثه آتش‌سوزي در يكي از كارگاه‌هاي پوشاك زنانه واقع در خيابان مولوي باخبر و راهي محل شدند. با انتقال جسد به پزشكي قانوني مشخص شد پسر 25‌ساله به نام شهرام ابتدا با ضربه‌ چاقو به قتل رسيده و بعد جسدش سوخته است.


به اين ترتيب پرونده با موضوع قتل عمد تشكيل و در روند تحقيقات دوست مقتول به نام جعفر28 ساله بازداشت شد.
او ابتدا جرمش را انكار كرد، در شرح ماجرا گفت: «با شهرام به خاطر يك مموري حاوي فيلم‌هاي غيراخلاقي اختلاف پيدا كردم و چون عكس‌هاي خودم در آن بود، نمي‌خواستم آن‌را پس بدهم. به همين دليل شب حادثه بار ديگر سر همين موضوع با هم درگيري شديم. آنجا بود كه متوجه شدم او ليوان دوغ را مسموم كرده و قصد آزار مرا دارد تا فيلم بگيرد به همين دليل جاي ليوان‌ها را عوض كردم. وقتي مقتول بيهوش شد كارگاه را ترك كرد تا اينكه فرداي آن روز متوجه آتش‌سوزي شدم.‌»


متهم در اقرارهای بعدی قتل را قبول کرد، سپس پرونده به شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و متهم بعد از درخواست قصاص از سوي اولياي‌دم، جرمش را انكار كرد و گفت تحت فشارهاي بازجويي به قتل اعتراف كرده است. به اين ترتيب پرونده براي مشخص شدن علت تامه مرگ بار ديگر به پزشكي قانوني فرستاده شد، اما به خاطر سوختگي شديد علت مرگ مشخص نشد.


بنابراين متهم بار ديگر پاي ميز محاكمه رفت و جرمش را انكار كرد، اما هيئت قضايي با توجه به قرائن و شواهد موجود در پرونده متهم را به قصاص محكوم كرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی