بازدید 15829

نزاع مرگبار پس از تصادف شبانه

در جریان تصادف رانندگی، شب هنگام نزاعی خونین بین دو راننده و هواداران‌شان در شاهرود درگرفت که در این میان یکی از رانندگان کشته شد.
کد خبر: ۷۶۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰ 06 January 2018

ایران نوشت: در جریان تصادف رانندگی، شب هنگام نزاعی خونین بین دو راننده و هواداران‌شان در شاهرود درگرفت که در این میان یکی از رانندگان کشته شد.

سرهنگ سیدمجتبی اشرفی، فرمانده انتظامی شاهرود- دراین باره گفت: بامداد شنبه گزارش نزاع و چاقوکشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان اعلام شد.پس ازحضورمأموران گشت مشخص شد پسر جوانی بر اثر اصابت چند ضربه چاقو مجروح شده و با خونریزی شدید به بیمارستان انتقال یافته است. اما تلاش چند ساعته تیم پزشکی بی‌نتیجه ماند و قربانی ماجرا ساعاتی بعد جان باخت. ازسوی دیگرمأموران که سرگرم تحقیق دراین باره بودند با احضاربرخی شاهدان و بررسی‌های تخصصی دریافتند، درگیری خونین پس ازیک تصادف رخ داده است.به گونه‌ای که پس ازتصادف ونزاع خونین، سرنشینان چند خودرو دیگرکه از دوستان طرفین ماجرا بودند وارد معرکه شده وهمزمان با چاقوکشی، یکی ازآنها با ضربات چاقوازپا درآمد وبقیه گریختند.
تنها سرنخ کشف این پرونده نیز یک دستگاه خودرو پراید بود که مأموران موفق به کشف مشخصات خودرو شده ودو سرنشین فراری‌اش را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شاهرود از شناسایی نفر سوم که با جعل هویت قصد فریب مأموران را داشت خبر داد و گفت: سرانجام سه عامل جنایت دستگیر شدند.
با کشف خودرو پراید که آثار خون روی آن دیده می‌شد، دستگیر شدگان ناچار لب به اعتراف گشودند. آنها گفتند پس از وقوع تصادف خسارتی در یک نقطه از شهر بین سرنشینان دو خودرو نزاعی رخ داد که درادامه به چاقوکشی و تعقیب و گریز خونین انجامید. دربازجویی‌های تخصصی، یکی از آنان که جوانی 26 ساله است لب به اعتراف گشود وجزئیات قتل را تشریح کرد. هم‌اکنون تحقیقات تخصصی از متهمان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۱
....فوقش خسارت خودرو چقدر میشد مگه؟ یه میلیون دو میلیون یا ده میلیون حالا بیا درستش کن یه نفر کشته یه نفر هم قصاص دو خانواده غرق مصیبت وعزا
خشونت در ایران بیداد میکند ،چند وقت پیش هم نوشته بودید در یک پژوهش ،خشمگین ترین مردم جهان ایرانیها هستند ؟ ،،، علت یابی شود ،تا جامعه از هم نپاشد ،،؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
ایرانی ها که خشمگین نیستند . این خارجی ها هستند که خشمگین هستند . چند روز پیش هم آمدند داخل ایران اغتشاش کردند و رفتند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
مقصر صدا و سیما هست
از بس سریالهای غمگین پخش میکنه
ماشالله به فرهنگ
پاسخ ها
هوشمند
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
بهتره بگیم که بسیار جای تاسف داره که بخاطر بی فرهنگی و تربیت ناصحیح، دست به خشونت می زنیم. اگه به این جور افراد از کودکی یاد می دادند که زبان گفتگو و تعامل داشته باشند، اینگونه وقایع تلخ هرگز اتفاق نمی افتاد
عجب پیشرفت فرهنگی !!! سلاح سرد جزء لاینفک آقایان ایرانی شده .
مردم اعصاب ندارن
روانشناسان یه فکری به حال جامعه کنن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
روان شناسان یا مسئولان ؟؟؟
روانشناسی نمیخواد.همه ش مشکل مالیه
حدود یکماه پیش داشتم از یک تقاطع رد می شدم که یه دفعه یه ماشین از کنار و بدون توجه وارد مسیر من و شد و مختصر آسیبی به ماشین من زد. وقتی پیاده شدم ببینم چی شده، راننده مقصر که ظاهرا جدیدا به جرگه بدنسازان دراومده بود، با تهدید و تشر سمت من اومد و می گفت چرا نذاشتی من رد بشم. متاسفانه بدون کمترین فرهنگ شهری و رانندگی در پی زورگویی بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی